Când înlocuirea uleiului în ajun de primăvară devine o procedură obligatorie?

Când înlocuirea uleiului în ajun de primăvară devine o procedură obligatorie?

CreÈ™terea temperaturii mediului implică creÈ™terea sarcinii pe motor. Prin urmare, întrebarea ce a fost turnat în motor ar trebui să ne preocupe la modul serios. AÈ™adar, dacă în timpul iernii aÅ£i folosit ulei de motor pentru toate sezoanele, atunci când îl înlocuiÅ£i ar trebui să urmaÅ£i regula dintotdeauna - kilometrajul. Dar dacă motorul a consumat ulei special pentru iarnă în sezonul rece, atunci înlocuirea acestuia în primăvară este o procedură obligatorie, spun specialiÈ™tii.

Cel mai adesea, la schimbarea uleiului, È™oferii se orientează exclusiv la indicatorii de kilometraj. Dar nu este suficient. Căci durata de viaţă a uleiului de motor depinde de foarte mulÈ›i factori. De exemplu, dacă circulaÅ£i frecvent cu o remorcă sau o altă sarcină grea, va trebui să schimbaÈ›i uleiul mai des. Afectează frecvenÈ›a schimbărilor de petrol È™i calitatea benzinei sau a motorinei. Dacă utilizaÈ›i combustibil de calitate scăzută, atunci trebuie să schimbaÈ›i uleiul mai des decât de obicei.

În orice caz, apropierea iernii este o ocazie de a apela la un centru de servicii auto È™i de a verifica ce se află sub capotă. Iar specialiÈ™tii Master Lux vor selecta prompt cel mai bun ulei de motor pentru maÈ™ina dvs.


Schimbarea uleiului: bune practici și mituri comune

23.08.2023

Schimbarea uleiului: bune practici și mituri comune

Schimbarea regulată a uleiului de motor este una dintre cele mai importante proceduri pentru a vă menÈ›ine vehiculul sănătos È™i de lungă durată. Cu toate acestea, există multe mituri È™i neînÈ›elegeri în jurul acestei operaÈ›iuni simple È™i necesare. Să dezvăluim cele mai comune concepÈ›ii greÈ™ite È™i să aflăm despre cele mai bune practici pentru schimbarea uleiului. Se efectueaza si schimbare ulei cutie automat.   Mitul â„–1: Uleiul trebuie schimbat la fiecare 5000 km Acest mit era relevant cu mulÈ›i ani în urmă, când maÈ™inile È™i uleiurile erau mai puÈ›in avansate. Uleiurile de motor moderne È™i tehnologia motorului permit intervale semnificativ extinse de schimbare a uleiului. Producătorii de maÈ™ini recomandă în general o schimbare a uleiului la fiecare 8.000 până la 16.000 km, în funcÈ›ie de condiÈ›iile de funcÈ›ionare. Unele tipuri de uleiuri moderne, de înaltă tehnologie, sunt gata să funcÈ›ioneze mult mai mult.   Mitul â„–2: Adăugarea de ulei nou la uleiul vechi este o practică normală Adăugarea de ulei nou la uleiul vechi nu rezolvă problema uzurii È™i contaminării uleiulu

Autoexpert povestește: cum se schimbă uleiul din motor

24.07.2023

Autoexpert povestește: cum se schimbă uleiul din motor

Schimbarea regulată a uleiului din maÈ™ină este una dintre cele mai importante proceduri de întreÈ›inere a maÈ™inii. Schimbarea uleiului nu numai că prelungeÈ™te durata de viață a motorului, dar asigură È™i funcÈ›ionarea optimă a acestuia, ceea ce ajută la economisirea combustibilului È™i la reducerea riscului de avarii grave. Pentru a efectua această procedură corect È™i în siguranță, trebuie urmate anumite recomandări. În acest articol vă vom spune cum să schimbaÈ›i corect uleiul din motor. Alegerea uleiului È™i a filtrului Unul dintre punctele cheie la schimbarea uleiului este alegerea uleiului È™i a filtrului de ulei potrivit. ConsultaÈ›i manualul de utilizare al vehiculului dumneavoastră pentru recomandările producătorului privind vâscozitatea È™i tipul de ulei. SelectaÈ›i un ulei cu un grad de calitate adecvat care îndeplineÈ™te standardele API sau ACEA. AlegeÈ›i, de asemenea, un filtru de ulei de calitate, potrivit pentru vehiculul dvs. Pregătirea Înainte de a începe o schimbare a uleiului, există o serie de paÈ™i pregătitori care trebuie finalizaÈ›i. Motorul trebuie să fie rece. Cel mai bine est

Impactul condițiilor meteorologice asupra performanței bateriei auto: provocări și soluții

20.06.2023

Impactul condițiilor meteorologice asupra performanței bateriei auto: provocări și soluții

CondiÈ›iile meteorologice pot avea un impact semnificativ asupra performanÈ›ei È™i longevității bateriilor auto. Iată câteva dintre provocările cu care vă puteÈ›i confrunta È™i soluÈ›iile posibile. Temperaturi scăzute În regiunile cu temperaturi extrem de scăzute, bateriile îÈ™i pot pierde capacitatea, ceea ce duce la pornirea proastă sau la inoperarea completă a motorului. În acest caz, ar trebui să acordaÈ›i atenÈ›ie bateriilor cu rezistență ridicată la frig sau sistemelor de încălzire a bateriilor care ajută la menÈ›inerea temperaturii optime. FuncÈ›ionarea bateriei la temperaturi scăzute va fi fără probleme dacă parcaÈ›i maÈ™ina într-un loc cald sau utilizaÈ›i un încălzitor de motor înainte de a porni. Temperaturi mari Bateriile se pot supraîncălzi la temperaturi ridicate, ceea ce le reduce, de asemenea, capacitatea È™i durata de viață. În astfel de cazuri, instalarea unui sistem de răcire pentru baterie va ajuta la menÈ›inerea temperaturii optime de funcÈ›ionare. De asemenea, ar trebui să evitaÈ›i parcarea maÈ™inii în lumina directă a soarelui È™i să utilizaÈ›i ecrane s

Cum se prelungește durata de viață a bateriei auto?

25.04.2023

Cum se prelungește durata de viață a bateriei auto?

Bateriile auto sunt o componentă a unui sistem din automobil care oferă puterea necesară pentru a porni motorul, a aprinde farurile È™i alte elemente electrice. Durata de viață a unei baterii fără întreÈ›inere este de obicei de 3 până la 5 ani, în funcÈ›ie de diferiÈ›i factori, cum ar fi condiÈ›iile de funcÈ›ionare, condiÈ›iile meteorologice È™i întreÈ›inerea. Înlocuirea bateriei unei maÈ™ini ca urmare a unei defecÈ›iuni bruÈ™te poate fi costisitoare È™i incomodă, dar există câÈ›iva paÈ™i pe care îi puteÈ›i face pentru a prelungi durata de viață a bateriei maÈ™inii È™i a aÈ™tepta cu nerăbdare o viață lungă. În acest articol, vom analiza opt sfaturi despre cum să prelungeÈ™ti durata de viață a bateriei maÈ™inii dvs. LimitaÈ›i călătoriile scurte Călătoriile scurte, în special cele care nu depășesc 10 minute, pot stresa bateria maÈ™inii. În timpul călătoriilor scurte, este posibil ca alternatorul responsabil cu reîncărcarea bateriei să nu aibă suficient timp pentru a încărca complet bateria, ceea ce face ca aceasta să se epuizeze treptat în timp. Dacă este posibil, &ici

Revizia motorului: caracteristici principale

27.02.2023

Revizia motorului: caracteristici principale

O revizie a motorului este un proces care include dezasamblarea completă, curățarea, inspecÈ›ia, repararea È™i reasamblarea unui motor. Acest proces este necesar pentru a asigura funcÈ›ionarea eficientă È™i fiabilă a motorului. Când trebuie efectuată o revizie a motorului? Procesul de revizie se efectuează de obicei pe motoarele care au fost în funcÈ›iune pentru o perioadă lungă de timp, rezultând piese uzate sau alte componente. Ce este necesar pentru o revizie a motorului? Aceasta este o întreprindere complexă È™i destul de costisitoare, care necesită multă experiență È™i cunoÈ™tinÈ›e profunde despre motoare È™i componentele acestora. LuaÈ›i în considerare principalele caracteristici ale reviziei motorului în motoare. Dezasamblarea Primul pas în revizia motorului este dezasamblarea acestuia. Aceasta include îndepărtarea tuturor componentelor motorului, inclusiv chiulasa, pistoanele, arborele cotit È™i rulmenÈ›ii. Procesul de dezasamblare necesită o atenÈ›ie meticuloasă la detalii, deoarece orice deteriorare a componentelor în timpul procesului de dezasamblare poate afecta performanÈ›a motorului. C

Uzura anvelopelor: cauza?

13.02.2023

Uzura anvelopelor: cauza?

Uzura anvelopei indică la pierderea treptată a adâncimii benzii de rulare a anvelopei pe măsură ce este utilizată în timp. DeÈ™i uzura anvelopelor este un proces normal È™i de aÈ™teptat, uzura excesivă sau neuniformă a anvelopelor poate fi un semn al unei probleme care trebuie rezolvată. În acest articol, analizăm diferiÈ›ii factori care pot cauza uzura anvelopelor, diferitele tipuri de uzură a anvelopelor È™i cum să o minimizăm. Presiune joasă sau înaltă Primul factor care poate cauza uzura anvelopelor este sub presiunea sau suprapresiune. Când o anvelopă este sub umflată, ea pune mai multă presiune pe pereÈ›ii laterali È™i creează mai multă frecare între anvelopă È™i drum. Această frecare generează căldură È™i are ca rezultat o uzură mai rapidă a anvelopelor. Uzura peretelui lateral poate fi cauzată È™i de o presiune mai mare decât cea recomandată. În acest caz, partea centrală a benzii de rulare este supusă unei uzuri crescute, iar anvelopa va deveni mai vulnerabilă la perforaÈ›ii È™i rupturi. Pentru a preveni uzura anvelopelor asociată cu umflarea insuficientă, este important să verifi

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

12.01.2023

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

Schimbarea lichidului de frână este o procedură mult mai rară în comparaÈ›ie cu înlocuirea altor lichide ale vehiculului. În acelaÈ™i timp, este mult mai responsabilă, deoarece are legătură directă cu domeniul siguranÈ›ei, È™i anume, capacitatea maÈ™inii de a se opri. Tipuri de lichide de frână În industria auto modernă, sunt utilizate mai multe tipuri diferite de TJ. Cea mai învechită versiune - un amestec de alcool butilic cu ulei de ricin - se mai găseÈ™te, dar nu satisface prea mult sarcinile moderne, deoarece se îngroașă la temperaturi sub zero È™i îÈ™i pierde treptat proprietățile. Apoi au venit DOT3, 4 È™i 5. DOT 3 este un lichid de frână pe bază de glicol È™i poliester. Acest tip de TJ este potrivit pentru maÈ™ini cu putere medie. DOT3 are o limită superioară a temperaturii de funcÈ›ionare de cel mult 150 °C. DOT 4 este un lichid de frână mai avansat. Datorită aditivilor suplimentari în aceeaÈ™i compoziÈ›ie pe care o are DOT3, face față încărcăturilor de temperatură deja de până la 200-230 ° C, ceea ce acoperă nevoile marii majorități a maÈ™inil

Caracteristici ale reparației șasiului auto

13.12.2022

Caracteristici ale reparației șasiului auto

Diagnosticarea È™i repararea È™asiului auto este un serviciu frecvent, de bază, în serviciile auto. ÎnsuÈ™i principiul de funcÈ›ionare al maÈ™inii presupune că È™asiul este cel mai vulnerabil element È™i necesită o intervenÈ›ie mai frecventă. Elementele È™asiului - grinda, suspensia, roÈ›ile - sunt primele care preiau sarcina care este constantă în timpul miÈ™cării: È™ocuri, vibraÈ›ii, frecare, schimbări bruÈ™te ale forÈ›elor versatile de influență. Anume È™asiul preia consecinÈ›ele efectelor unui mediu extern agresiv. Prin urmare, nu este nimic surprinzător în faptul că înlocuirea uneia sau alteia unități de rulare este o chestiune de timp. Cu cât mai des verificaÈ›i starea tuturor elementelor È™asiului, cu atât va fi mai uÈ™or È™i mai ieftin să reparaÈ›i, iar călătoria va fi mai sigură. O piesă uzată, care funcÈ›ionează defectuos implică deteriorarea componentelor asociate cu aceasta. Prin urmare, meÈ™terii auto îndeamnă întotdeauna proprietarii de maÈ™ini să nu ignore zgomotele È™i sunetele străine apărute È™i schimbarea comportamentului maÈ™inii pe drum. Diagnosticarea în timp util va ajuta

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46