E pentru că o defecÈ›iune completă a bateriei în timpul iernii va fi mult mai neplăcută È™i pentru că iarna riscurile de a se defecta sunt mai multe. Iarna, bateria este mai „exploatată” prin pornirea repetată a demarorului din cauza dificultății de pornire a unui motor rece, deplasări de scurtă durată nu permit încărcarea bateriei È™i o creÈ™tere a consumului de energie pentru încălzirea habitaclului.
Deci, este clar că n-ar fi rău să È™tergeÈ›i întreaga carcasă a bateriei cu alcool È™i să îndepărtaÈ›i toată murdăria veche. În plus, merită să trataÈ›i clemele cu soluÅ£ie de îndepărtare a ruginii "WD-40" È™i să le curățaÈ›i suplimentar cu È™mirghel cu granulaÈ›ie fină. Și iată un mic hack de viață pentru dvs.: înainte de a porni motorul, trebuie să activaÈ›i farurile pentru o vreme, astfel încât bateria să se încălzească. Este posibil ca datorită acestor acÈ›iuni, veÅ£i porni maÅŸina în momentul când ceilalÅ£i abia vor pleca după brichetă.
Ei bine, principalul lucru: poate că este timpul să înlocuiÈ›i bateria veche cu una nouă. Înainte de venirea iernii este logic ÅŸi rezonabil s-o faceÅ£i.