Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

În Moldova, vremea foarte rece nu a venit încă, dar timpul trece repede È™i, deÈ™i nu se poate spune nimic cu certitudine despre vreme, temperaturile foarte scăzute pot fi în prag relativ curând. Deci, temperaturi precum minus douăzeci de grade Celsius pot duce la probleme chiar È™i pentru acei È™oferi care au instalat baterii noi. Într-adevăr, pe o vreme atât de rece, chiar È™i o baterie nouă, în stare bună, îÈ™i poate pierde întreaga încărcare È™i chiar jumătate din electroliÈ›i peste noapte! Faptul este că electrolitul, în cursul reacÈ›iilor chimice, se poate îngroÈ™a, iar bateria nu va putea produce nivelul de tensiune necesar pentru pornirea motorului. Însă, astfel de proces al evenimentelor este destul de puÈ›in probabil (deÈ™i este posibil), atunci pentru absolut toate bateriile la temperaturi scăzute, acestea au o sarcină mult crescută - datorită climatului care funcÈ›ionează constant, scaunelor încălzite, iluminării suplimentare funcÈ›ionale, umidității ridicate È™i aÈ™a mai departe. O astfel de greÈ™eală iertabilă în vară, ca dimensiunile ne stinse, nu trec fără urmă în timpul iernii. Dacă există cele mai mici probleme la reîncărcarea bateriei, aceasta amenință să vă lese maÈ™ina fără curent de dimineaÈ›a, cu toate consecinÈ›ele extrem de neplăcute care vă pot schimba mult planurile pentru ziua respectivă.Cum să faceÈ›i față unei baterii auto descărcate? De obicei, o baterie descărcată se face simÈ›ită de un „ordonat” uÈ™or pâlpâitor care a pierdut uniformitatea È™i strălucirea luminii. Când rotiÈ›i cheia în contact, dispozitivul de pornire nu va funcÈ›iona, iar tabloul de bord poate chiar să se stingă complet. O baterie descărcată se poate simÈ›i chiar mai devreme - reacÈ›ionând prost È™i instabil la deblocarea maÈ™inii de la cheie. Dacă bateria dvs. nu mai dă semne de viață, nu trebuie să intraÈ›i în panică. Înainte de a apela un camion de remorcare, merită să încercaÈ›i mai multe proceduri standard, care în majoritatea cazurilor vă vor ajuta să porniÈ›i maÈ™ina È™i să mergeÈ›i la service auto pentru a reîncărca sau a cumpăra o baterie nouă. Mai jos sunt patru moduri de a readuce la viață bateria.

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

I. Găsiți o a doua mașină care să vă aprindă

Procedura pentru această operaÈ›iune este clară È™i familiară pentru majoritatea È™oferilor. Firele de la o baterie funcÈ›ională È™i bine încărcată sunt aruncate pe vehiculul oprit. MaÈ™ina donatoare revine uÈ™or în acest proces. Desigur, pentru această procedură, trebuie să fie disponibile fire suplimentare pentru clema pentru terminale - aÈ™a-numitul „crocodil”. MulÈ›i È™oferi preferă să îl aibă mereu printre scule, împreună cu un cablu, o pompă electrică È™i alte gadget-uri utile pe drum. Dacă „crocodilul” nu era la îndemână, atunci trebuie avut în vedere faptul că iarna se vând de obicei la toate benzinăriile. Mai întâi trebuie conectat plusul, apoi minusurile. Principalul lucru aici nu este să confundaÈ›i plusul È™i minusul! La urma urmei, un scurtcircuit amenință să aprindă instantaneu cablajul È™i să deterioreze circuitul electric al maÈ™inii oriunde. Acest lucru se întâmplă cu È™oferii fără experiență. Când aprindeÈ›i o È›igară, maÈ™inile ar trebui să fie cât mai aproape unele de altele. După ce maÈ™ina a pornit, trebuie să o lăsaÈ›i la ralanti câteva minute. După îndepărtarea firelor în ordine inversă.

 Cum să faceÈ›i față unei baterii auto descărcate?Dacă procedura nu a ajutat după două sau trei încercări, atunci nu ar trebui să continuaÈ›i să încercaÈ›i să porniÈ›i maÈ™ina. Recent, „brichetele” mobile au devenit destul de răspândite - dispozitive care furnizează tensiune la bornele bateriei fără prezenÈ›a unei a doua maÈ™ini. De regulă, acestea pot fi găsite în parcări mari È™i servicii auto. „Iluminatul” este potrivit pentru maÈ™inile cu orice sistem de motoare: benzină, motorină, injecÈ›ie, cu orice cutie de viteze - nu există restricÈ›ii. Limitarea va fi mica deplasare a motorului maÈ™inii donatoare. Dacă are mai puÈ›in de doi litri È™i este diesel, atunci nu va fi potrivit pentru maÈ™ini mai puternice. Trebuie să căutaÈ›i un alt donator - cu o baterie egală cu puterea sau mai puternică decât a dvs. În acest caz, bateriile trebuie să fie de tensiune egală. Nu puteÈ›i aprinde o baterie de 24 de volÈ›i cu o baterie de 12 volÈ›i, dar este adevărat È™i opusul: unul de 24 de volÈ›i nu este potrivit pentru unul de 12 volÈ›i!

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

II. PorniÈ›i maÈ™ina „de la împingere”

Aceasta este o tehnică clasică, la fel de populară ca prima - motorul poate fi pornit accelerând rapid maÈ™ina È™i cutia de viteze. Motoarele cu injecÈ›ie pot fi pornite numai prin accelerarea manuală a maÈ™inii sau prin tractare dacă bateria nu este complet descărcată. Ea trebuie să aibă suficientă „putere” pentru ca pompa să pompeze combustibil în rezervor. Da, este important să ne amintim că puteÈ›i porni maÈ™ina în acest mod numai dacă are o transmisie manuală.

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

În timp ce maÈ™ina accelerează, È™oferul trebuie să rotească cheia de contact, să „prindă” ritmul general prin apăsare (dacă sunt persoane) È™i să-È™i scoată calm piciorul din ambreiaj È™i să încerce să pornească maÈ™ina de la a doua viteză în momentul când maÈ™ina atinge o viteză de 10 - 20 km / h. Pentru această metodă, este necesar să aveÈ›i un cablu de remorcare È™i, în consecință, o maÈ™ină care să ia maÈ™ina în tractiune pentru accelerare sau forÈ›a umană - două sau mai multe persoane, în funcÈ›ie de situaÈ›ie (unghiul de înclinare a miÈ™cării, starea suprafeÈ›ei drumului, datele fizice a persoanelor). Deci, este bine să aveÈ›i la dispoziÈ›ie un cablu de remorcare, precum È™i o roată de rezervă, cric, crocodil, compresor È™i alte dispozitive utile pentru diferite ocazii. Cu cablul de remorcare, maÈ™ina porneÈ™te când cealaltă opÈ›iune nu funcÈ›ionează. Dacă nu există un cablu special, atunci puteÈ›i încerca să faceÈ›i montajul din mijloace improvizate - frânghii, lanÈ›uri, hamuri, cu o lungime totală de doi până la trei metri.

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

Efectuați o inspecție vizuală a bateriei auto!

Pentru a nu intra în situaÈ›ii neplăcute sau cel puÈ›in a minimiza riscurile, ar trebui să acordaÈ›i o atenÈ›ie deosebită bateriei. CurățaÈ›i terminalele, verificaÈ›i stabilitatea accesoriului din stoc, nu ignoraÈ›i indicatoarele de bord, înlocuiÈ›i bateria la timp. Dacă bateria este de tip reparabil, nu uitaÈ›i să o verificaÈ›i. AcordaÈ›i bateriei timp pentru a se „trezi” - nu porniÈ›i cheia de la pornire imediat. AcordaÈ›i bateriei cel puÈ›in câteva secunde. Întotdeauna merită să verificaÈ›i bateria înainte de o călătorie lungă, mai ales iarna. În condiÈ›ii de frig extrem, unii È™oferi scot bateria pe noaptea pentru a o menÈ›ine caldă - în garaj sau acasă - È™i o instalează în vehicul chiar înainte de a conduce. Și, desigur, nu uitaÈ›i să stingeÈ›i luminile la parcare! Bateria corectă este primordială. De asemenea, diferă prin dispunerea sistemelor de fixare È™i a bornelor. În nici un caz, bateriile nu trebuie să atârne, să vibreze È™i să se „târască” în locul lor. În timp, acest lucru poate duce la deformarea carcasei È™i la firele sfâÈ™iate. Terminalele nu trebuie acidificate. Proprietarii de maÈ™ini economice efectuează periodic o inspecÈ›ie vizuală, curăță È™i ung terminalele. Acest lucru este deosebit de important în sezonul de iarnă.

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

ÎnlocuiÈ›i bateria la timp

Dacă a sosit momentul să cumpăraÈ›i o baterie nouă, atunci acordaÈ›i atenÈ›ie faptului că astăzi sunt disponibile spre vânzare noi tipuri de baterii moderne, de înaltă tehnologie. Bateriile de depozitare bune, durabile È™i stabile de tip clasic plumb-acid, cu plăci, bănci È™i electrolit, au un strat de calciu pe plăci, unele au presiunea argintului È™i o serie de alte metale care încetinesc procesele inevitabile de coroziune chimică . Astfel de baterii pot dura mai multe sezoane, sunt mai rezistente la temperaturi scăzute È™i alte condiÈ›ii dificile (de exemplu, umiditate ridicată). Dezvoltările recente sunt bateriile cu gel È™i fibră. Acestea sunt baterii AGM È™i EFP. Acestea sunt instalate în principal pe autovehicule cu sistem start-stop, adică atunci când ciclurile de oprire È™i aprindere sunt cu un ordin mai mare. Nu sunt mai puÈ›in bune la maÈ™inile cu sistem de aprindere clasic. Sunt mai scumpe, dar se merită. Dacă urmaÈ›i toate aceste reguli, puteÈ›i evita marea majoritate a problemelor. Iar în rest- conta pe noroc la drum!


Cum se prelungește durata de viață a bateriei auto?

25.04.2023

Cum se prelungește durata de viață a bateriei auto?

Bateriile auto sunt o componentă a unui sistem din automobil care oferă puterea necesară pentru a porni motorul, a aprinde farurile È™i alte elemente electrice. Durata de viață a unei baterii fără întreÈ›inere este de obicei de 3 până la 5 ani, în funcÈ›ie de diferiÈ›i factori, cum ar fi condiÈ›iile de funcÈ›ionare, condiÈ›iile meteorologice È™i întreÈ›inerea. Înlocuirea bateriei unei maÈ™ini ca urmare a unei defecÈ›iuni bruÈ™te poate fi costisitoare È™i incomodă, dar există câÈ›iva paÈ™i pe care îi puteÈ›i face pentru a prelungi durata de viață a bateriei maÈ™inii È™i a aÈ™tepta cu nerăbdare o viață lungă. În acest articol, vom analiza opt sfaturi despre cum să prelungeÈ™ti durata de viață a bateriei maÈ™inii dvs. LimitaÈ›i călătoriile scurte Călătoriile scurte, în special cele care nu depășesc 10 minute, pot stresa bateria maÈ™inii. În timpul călătoriilor scurte, este posibil ca alternatorul responsabil cu reîncărcarea bateriei să nu aibă suficient timp pentru a încărca complet bateria, ceea ce face ca aceasta să se epuizeze treptat în timp. Dacă este posibil, &ici

Revizia motorului: caracteristici principale

27.02.2023

Revizia motorului: caracteristici principale

O revizie a motorului este un proces care include dezasamblarea completă, curățarea, inspecÈ›ia, repararea È™i reasamblarea unui motor. Acest proces este necesar pentru a asigura funcÈ›ionarea eficientă È™i fiabilă a motorului. Când trebuie efectuată o revizie a motorului? Procesul de revizie se efectuează de obicei pe motoarele care au fost în funcÈ›iune pentru o perioadă lungă de timp, rezultând piese uzate sau alte componente. Ce este necesar pentru o revizie a motorului? Aceasta este o întreprindere complexă È™i destul de costisitoare, care necesită multă experiență È™i cunoÈ™tinÈ›e profunde despre motoare È™i componentele acestora. LuaÈ›i în considerare principalele caracteristici ale reviziei motorului în motoare. Dezasamblarea Primul pas în revizia motorului este dezasamblarea acestuia. Aceasta include îndepărtarea tuturor componentelor motorului, inclusiv chiulasa, pistoanele, arborele cotit È™i rulmenÈ›ii. Procesul de dezasamblare necesită o atenÈ›ie meticuloasă la detalii, deoarece orice deteriorare a componentelor în timpul procesului de dezasamblare poate afecta performanÈ›a motorului. C

Uzura anvelopelor: cauza?

13.02.2023

Uzura anvelopelor: cauza?

Uzura anvelopei indică la pierderea treptată a adâncimii benzii de rulare a anvelopei pe măsură ce este utilizată în timp. DeÈ™i uzura anvelopelor este un proces normal È™i de aÈ™teptat, uzura excesivă sau neuniformă a anvelopelor poate fi un semn al unei probleme care trebuie rezolvată. În acest articol, analizăm diferiÈ›ii factori care pot cauza uzura anvelopelor, diferitele tipuri de uzură a anvelopelor È™i cum să o minimizăm. Presiune joasă sau înaltă Primul factor care poate cauza uzura anvelopelor este sub presiunea sau suprapresiune. Când o anvelopă este sub umflată, ea pune mai multă presiune pe pereÈ›ii laterali È™i creează mai multă frecare între anvelopă È™i drum. Această frecare generează căldură È™i are ca rezultat o uzură mai rapidă a anvelopelor. Uzura peretelui lateral poate fi cauzată È™i de o presiune mai mare decât cea recomandată. În acest caz, partea centrală a benzii de rulare este supusă unei uzuri crescute, iar anvelopa va deveni mai vulnerabilă la perforaÈ›ii È™i rupturi. Pentru a preveni uzura anvelopelor asociată cu umflarea insuficientă, este important să verifi

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

12.01.2023

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

Schimbarea lichidului de frână este o procedură mult mai rară în comparaÈ›ie cu înlocuirea altor lichide ale vehiculului. În acelaÈ™i timp, este mult mai responsabilă, deoarece are legătură directă cu domeniul siguranÈ›ei, È™i anume, capacitatea maÈ™inii de a se opri. Tipuri de lichide de frână În industria auto modernă, sunt utilizate mai multe tipuri diferite de TJ. Cea mai învechită versiune - un amestec de alcool butilic cu ulei de ricin - se mai găseÈ™te, dar nu satisface prea mult sarcinile moderne, deoarece se îngroașă la temperaturi sub zero È™i îÈ™i pierde treptat proprietățile. Apoi au venit DOT3, 4 È™i 5. DOT 3 este un lichid de frână pe bază de glicol È™i poliester. Acest tip de TJ este potrivit pentru maÈ™ini cu putere medie. DOT3 are o limită superioară a temperaturii de funcÈ›ionare de cel mult 150 °C. DOT 4 este un lichid de frână mai avansat. Datorită aditivilor suplimentari în aceeaÈ™i compoziÈ›ie pe care o are DOT3, face față încărcăturilor de temperatură deja de până la 200-230 ° C, ceea ce acoperă nevoile marii majorități a maÈ™inil

Caracteristici ale reparației șasiului auto

13.12.2022

Caracteristici ale reparației șasiului auto

Diagnosticarea È™i repararea È™asiului auto este un serviciu frecvent, de bază, în serviciile auto. ÎnsuÈ™i principiul de funcÈ›ionare al maÈ™inii presupune că È™asiul este cel mai vulnerabil element È™i necesită o intervenÈ›ie mai frecventă. Elementele È™asiului - grinda, suspensia, roÈ›ile - sunt primele care preiau sarcina care este constantă în timpul miÈ™cării: È™ocuri, vibraÈ›ii, frecare, schimbări bruÈ™te ale forÈ›elor versatile de influență. Anume È™asiul preia consecinÈ›ele efectelor unui mediu extern agresiv. Prin urmare, nu este nimic surprinzător în faptul că înlocuirea uneia sau alteia unități de rulare este o chestiune de timp. Cu cât mai des verificaÈ›i starea tuturor elementelor È™asiului, cu atât va fi mai uÈ™or È™i mai ieftin să reparaÈ›i, iar călătoria va fi mai sigură. O piesă uzată, care funcÈ›ionează defectuos implică deteriorarea componentelor asociate cu aceasta. Prin urmare, meÈ™terii auto îndeamnă întotdeauna proprietarii de maÈ™ini să nu ignore zgomotele È™i sunetele străine apărute È™i schimbarea comportamentului maÈ™inii pe drum. Diagnosticarea în timp util va ajuta

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

06.12.2022

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

Discurile de frână fac parte din È™asiu, care este un articol consumabil. SfârÈ™itul periodic al vieÈ›ii următorului set este o chestie de timp. Prin urmare, înlocuirea mai mult sau mai puÈ›in frecventă a discurilor de frână din cauza subÈ›ierii lor (în funcÈ›ie de kilometraj, stil de condus, caracteristici de mediu È™i calitatea discurilor în sine) este un lucru firesc. Cu toate acestea, înainte de a le înlocui, există un alt proces care poate prelungi durata de viață: degajarea discurilor. În acest articol, vom lua în considerare ce fel de procedură este aceasta, în ce cazuri poate avea loc È™i când este complet lipsită de sens È™i inutilă. Când apare întrebarea degajării discurilor de frână? Faptul că trebuie făcut ceva cu discurile de frână este fie raportat de către meÈ™ter după o inspecÈ›ie vizuală a È™asiului, fie de maÈ™ina în sine, cu semne caracteristice: bataie a volanului; scârÈ›âituri È™i alte zgomote la apăsarea pedalei de frână; creÈ™terea distanÈ›ei de frânare. Dacă întâmpinaÈ›i unul s

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

16.11.2022

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

Uneori apare în companie un prieten sau un coleg care vorbeÈ™te despre transformarea miraculoasă a proprietăților anvelopelor după ce au fost injectate cu azot în loc de aer. Umplerea anvelopelor cu azot este un serviciu care a devenit destul de răspândit. Unele recenzii promit că azotul creÈ™te fiabilitatea È™i siguranÈ›a traficului, îmbunătățeÈ™te proprietățile de rulare ale anvelopelor. Mai precis, azotul este creditat cu faptul că este mai stabil la menÈ›inerea presiunii È™i se promite o scădere de presiune atunci când este utilizat azotul - de trei până la cinci ori mai lent decât când este utilizat aerul. Acest lucru se explică prin faptul că temperatura are un efect mai mic asupra expansiunii È™i contracÈ›iei azotului de multe ori mai puÈ›in decât asupra oxigenului. Se mai menÈ›ionează că molecula de azot este mai mare decât molecula de oxigen, aÈ™a că iese mai lent prin microfisuri. La fel, se spune că, chiar È™i pe o anvelopă perforată, plină cu azot, poÈ›i conduce mai departe. Astfel de proprietăți ale azotului duc la faptul că anvelopele nu se extind atunci când sunt încÄ

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

03.11.2022

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

Îndreptarea jantelor din oÈ›el este o procedură la care se recurge după deteriorarea mecanică a jantei, de cele mai multe ori după un impact când loveÈ™te o groapă (mai ales la viteză mare), sau din cauza frecării de bordură. Chiar È™i micile încălcări ale geometriei discului duc la bătaia volanului, la uzura neuniformă a benzii de rulare È™i la un efect distructiv asupra elementelor È™asiului. Adesea, loviturile de pe disc nu sunt detectate vizual, aÈ™a că este important să nu ignoraÈ›i bătăile de direcÈ›ie care apar, mergeÈ›i la un service auto È™i faceÈ›i verificarea. Restaurarea la timp a discurilor este mult mai ieftină È™i mai rapidă decât mai târziu pentru a rezolva problemele cu È™asiul È™i cremaliera de direcÈ›ie cauzate de deteriorarea discului. Desigur, puteÈ›i cumpăra roÈ›i noi, dar procedura de restaurare este mult mai ieftină, iar reparaÈ›ia practic nu este vizibilă nici la ochi, nici prin repararea unei modificări a comportamentului maÈ™inii. De regulă, în timpul inspecÈ›iei, meÈ™terelor stabileÈ™te dacă discul poate fi îndreptat (diagnosticarea defectelor). Există daune majore, după care disc

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46