Produsele chimice auto Rheinol la Master LUX

Produsele chimice auto Rheinol la Master LUX

Astăzi vă vom povesti cum să eliminaţi uşor şi simplu, micile  neplăceri, care apar în procesul exploatării automobilului. Cele mai răspândite cauze în măsură să provoace o nervozitate persistentă la volan sunt tot felul de scârţâituri de plastic și diversele pete care apar ca din senin. Marea majoritate a acestor probleme pot fi eliminate prin aplicarea substanțelor chimice moderne pentru mașini, iar dacă sunt de la producătorul german SWD Rheinol, situat în Duisburg, e o alegere ideală sută la sută!

Deci, produsul numărul 1. spray de silicon Rheinol

Sprayul de silicon Rheinol va elimina scârțâielile de la frecarea suprafețelor din plastic și cauciuc. El formează un strat continuu de polimeri cu molecule de silicon, conferind suprafeței proprietăți hidrofuge sută la sută. Lubrifiantul din silicon este ideal pentru protecția pe termen lung împotriva umidității și coroziunii.

Elimină scârțâitul, păstrează elasticitatea materialelor plastice și a cauciucului. Pătrunde adânc și protejează împotriva influențelor externe agresive.

Prelungește cu mult durata de viaţă a garniturii de etanșare la ferestrele și ușile mașinii, protejează împotriva fisurilor, iar la temperaturi scăzute, sub zero grade, împiedică înghețarea și aglutinarea. Poate fi, de asemenea, utilizat pentru a îmbunătăți alunecarea suprafețelor metalice.

Poate fi folosit și în scopuri casnice. (Pe vreme ploioasă sau înzăpezită, tratând încălțămintea, ea va deveni impermeabilă la umiditate).

Produsul numărul 2. Curățător Rheinol

Un agent universal pentru îngrijirea și curățarea interioarelor automobilelor, precum și pentru îndepărtarea murdăriei de pe suprafața barelor de protecție, a jantei și a sticlei.

Asigură îndepărtarea urmelor de insecte, petelor de ulei şi grăsime. Elimină mirosul de nicotină (este important să înțelegeți că va trebui să trataţi toate suprafeţele salonului maşinii, inclusiv tavanul). De asemenea, curăță bine praful rutier de pe suprafețele de pânză, piele, plastic și cauciuc din habitaclu și caroseria mașinii.

Mod de aplicare: Înainte de utilizare pe suprafețe de velur și materiale textile, preliminar, în mod obligatoriu, îndepărtați, mai întâi, praful cu un aspirator. Aplicați uniform pe suprafața de prelucrare. Tratați întreaga suprafață împreună cu pata, nu doar punctul petei (se aplică suprafețelor de velur și textil). Îndepărtați murdăria după 5 minute cu o cârpă umedă și curată. Dacă suprafața este foarte murdară, procedura se repetă.

Atenție: Nu se utilizează când suprafața este expusă luminii directe a soarelui.

Al treilea produs al companiei este spray-ul pentru îmbinările cu filet

Spray pentru îndepărtarea eficientă a ruginii Rheinol permite eliberarea rapidă și eficientă a conexiunilor filetate ruginite și blocate. Acesta este un spray de penetrare profundă.

Se folosește pentru ungere și protecție împotriva coroziunii diferitelor îmbinări mobile: încuietori de uși, balamale, elemente de fixare. Elimină umiditatea, nu se evaporă, formează o peliculă protectoare pe suprafața metalului, deoarece conține molibden.

Mod de aplicare: Agitați bine recipientul înainte de utilizare. Aplicați compusul uniform pe suprafață. Lăsați compoziția să se absoarbă. Eliminați excesul de compoziție, dacă este necesar.

Toate produsele chimice auto Rheinol sunt supuse unor teste serioase de laborator. În plus, sunt folosite de centrele noastre de deservire, care prestează servicii unui număr colosal de automobilişti!

Toate cele trei produse nu vor ocupa mult spațiu în portbagajul automobilului tău, dar pot fi de mare folos.


Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

16.11.2022

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

Uneori apare în companie un prieten sau un coleg care vorbește despre transformarea miraculoasă a proprietăților anvelopelor după ce au fost injectate cu azot în loc de aer. Umplerea anvelopelor cu azot este un serviciu care a devenit destul de răspândit. Unele recenzii promit că azotul crește fiabilitatea și siguranța traficului, îmbunătățește proprietățile de rulare ale anvelopelor. Mai precis, azotul este creditat cu faptul că este mai stabil la menținerea presiunii și se promite o scădere de presiune atunci când este utilizat azotul - de trei până la cinci ori mai lent decât când este utilizat aerul. Acest lucru se explică prin faptul că temperatura are un efect mai mic asupra expansiunii și contracției azotului de multe ori mai puțin decât asupra oxigenului. Se mai menționează că molecula de azot este mai mare decât molecula de oxigen, așa că iese mai lent prin microfisuri. La fel, se spune că, chiar și pe o anvelopă perforată, plină cu azot, poți conduce mai departe. Astfel de proprietăți ale azotului duc la faptul că anvelopele nu se extind atunci când sunt înc

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

03.11.2022

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

Îndreptarea jantelor din oțel este o procedură la care se recurge după deteriorarea mecanică a jantei, de cele mai multe ori după un impact când lovește o groapă (mai ales la viteză mare), sau din cauza frecării de bordură. Chiar și micile încălcări ale geometriei discului duc la bătaia volanului, la uzura neuniformă a benzii de rulare și la un efect distructiv asupra elementelor șasiului. Adesea, loviturile de pe disc nu sunt detectate vizual, așa că este important să nu ignorați bătăile de direcție care apar, mergeți la un service auto și faceți verificarea. Restaurarea la timp a discurilor este mult mai ieftină și mai rapidă decât mai târziu pentru a rezolva problemele cu șasiul și cremaliera de direcție cauzate de deteriorarea discului. Desigur, puteți cumpăra roți noi, dar procedura de restaurare este mult mai ieftină, iar reparația practic nu este vizibilă nici la ochi, nici prin repararea unei modificări a comportamentului mașinii. De regulă, în timpul inspecției, meșterelor stabilește dacă discul poate fi îndreptat (diagnosticarea defectelor). Există daune majore, după care disc

Echilibrarea anvelopelor -  în ce constă operațiunea dată?

21.09.2022

Echilibrarea anvelopelor - în ce constă operațiunea dată?

Toți proprietarii de mașini trec printr-o procedură de echilibrare a roților. Care este cauza și de ce nu ar trebui să fie neglijată procedura? În sine, acestă procedură în service auto presupune acțiuni care duc la stabilirea unui echilibru în șasiul mașinii - între roți, suspensie, discuri și butuc. Echilibrul în acest caz înseamnă setarea corectă a sarcinii din anvelopă și a întregii roți în ansamblu de-a lungul axei verticale, în raport cu centrul acesteia. Pentru a echilibra, trebuie să contactați un service auto, deoarece această procedură necesită echipament profesional specializat. O roată echilibrată vibrează mai puțin, călătoria devine mai confortabilă, manevrabilitatea mașinii crește, anvelopele durează mai mult, iar uzura inevitabilă se produce uniform pe întreaga zonă de contact. O roată echilibrată cu anvelope mediocre va avea performanțe mai bune decât o roată dezechilibrată cu o anvelopă premium. În pofida unor sfaturi ale meșterelor, unii proprietari de mașini, economisind bani, refuză să echilibreze roțile atunci când îi &bdq

Cât de des trebuie înlocuite filtrele într-un automobil?

28.04.2022

Cât de des trebuie înlocuite filtrele într-un automobil?

Fiecare mașină are patru tipuri de filtre pentru scopuri diferite. Le unește într-o singură sarcină globală: protecția împotriva impurității. În caz contrar, nu este nici o conexiune între ele, deoarece se luptă cu tipuri diferite de blocaje și sunt amplasate în diferite hub-uri a automobilului. Să analizăm fiecăre tip de filtru aparte. În total, există patru filtre pentru mașinile cu motor cu combustie internă pe benzină: combustibil, ulei, aer, salon (motoarele diesel asigură un al cincilea filtru de particule). Deja după nume puteți înțelege intuitiv scopul fiecăruia. O anumită dificultate în distingere „pentru neștiutori” este ultima pereche. În acest articol, vom pune toate la punct. Filtru de combustibil Sănătatea multor subsisteme depinde de calitatea și gradul de purificare a combustibilului. Combustibil de calitate scăzută duce la o deteriorare a alimentării sale și la o scădere a performanței pompei. Filtrele de combustibil sunt concepute pentru a preveni aceste scenarii negative - pentru a reține murdăria, apa și alte fracțiuni care nu au ce căuta în si

Reglajul geometrie roților: ce este această procedură și cum se face corect?

03.02.2022

Reglajul geometrie roților: ce este această procedură și cum se face corect?

Reglajul geometrie roților (alte ortografii uzuale: „camber și convergență”, „aliniere-roți”) este o operațiune care vă permite să setați poziția corectă a roților în spațiu: unul în raport cu celălalt, cu automobilul și, bineînțeles, cu drumul ). Alinierea roților se face de către meșteri în service auto, folosind utilaje specializate. Tipuri incorecte de aleniere a roților Dacă vorbim despre convergență, atunci vorbim despre unghiurile de rotație ale roților între ele sau cu axa longitudinală a mașinii. Reglajul geometrie roților este măsurat în grade sau milimetri. Dacă roțile nu sunt în același plan, dar sunt direcționate, parcă, una spre cealaltă, atunci această poziție se numește „convergență pozitivă”. Este tipic pentru vehiculele cu tracțiune spate. Convergența negativă (sau divergența) este atunci când roțile sunt în axe diferite față de axa longitudinală a mașinii. Este mai probabil ca meșterii să întâmpine această situație la automobile cu tracțiune față. În toate cazurile, îndreptarea inco

Ce să faceți dacă mașina dvs nu se pornește pe vreme rece?

06.01.2022

Ce să faceți dacă mașina dvs nu se pornește pe vreme rece?

Temperaturile sub zero reprezintă o verificare serioasă a stării multor sisteme dintr-o mașină legate de pornirea motorului. Problemele legate de pornirea unei mașini într-o dimineață geroasă de iarnă pot da: Rezervoare de gaz pe jumătate goale Ulei îngroșat Baterie slabă Probleme cu demarorul Plăcuţe de frână îngheţate Benzină de calitate scăzută Bujii folosite și așa mai departe. În acest articol, vom lua în considerare ce ar trebui să faceți pentru a reduce riscul de a rămâne dimineața cu o mașină care nu se pornește într-o zi cu zăpadă. „Trezește” bateria ușor Pe vreme rece, la prima pornire, nu trebuie să da-ți sarcina maximă. După ce ați rotit cheia în contact, lăsați vehiculul să fie descărcat pentru câteva secunde. Lăsați pompa de combustibil să funcționeze în liniște, iar electronica de bord să efectueze autodiagnosticarea. Apoi porniți radioul sau faza scurtă. Și numai după aceea vă puteți porni. Șoferii diesel trebuie să fie deosebit de atenți. Nu puteți începe până când pictograma buj

Cum să schimbați manual uleiul de motor? Șapte pași

01.11.2021

Cum să schimbați manual uleiul de motor? Șapte pași

Schimb de ulei și schimbarea filtrului de ulei însoțitor este o procedură obișnuită care este imperativă pentru a menține mașina în stare maximă. Funcția uleiului de motor este de a răci motorul și de a oferi protecție maximă împotriva efectelor dăunătoare fizice și chimice. Uleiul de motor nu numai că lubrifiază piesele motorului, ci și, cu ajutorul aditivilor pe care îi conține, se asigură că este curățat de micro-praf, produse de ardere, microparticule de la zgârieturi - tot ce este spălat de uleiul de pe pereți a motorului și rămâne în el, făcând uleiul mai închis în timp și mai vâscos. Dacă uleiul de motor este selectat corect, înlocuit la timp, atunci inima mașinii dumneavoastră va dura mult mai mult și mai fiabil. Cum să înțelegi că este timpul să schimbi uleiul? Intervalele de înlocuire sunt măsurate prin kilometrajul vehiculului. De obicei, este de 10-15 mii de kilometri, sau înlocuire cel puțin o dată pe an. Intervalul dintre schimbări este indicat în cartea de service și într-o oarecare măsură depinde de uleiul în sine

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

22.10.2021

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

În Moldova, vremea foarte rece nu a venit încă, dar timpul trece repede și, deși nu se poate spune nimic cu certitudine despre vreme, temperaturile foarte scăzute pot fi în prag relativ curând. Deci, temperaturi precum minus douăzeci de grade Celsius pot duce la probleme chiar și pentru acei șoferi care au instalat baterii noi. Într-adevăr, pe o vreme atât de rece, chiar și o baterie nouă, în stare bună, își poate pierde întreaga încărcare și chiar jumătate din electroliți peste noapte! Faptul este că electrolitul, în cursul reacțiilor chimice, se poate îngroșa, iar bateria nu va putea produce nivelul de tensiune necesar pentru pornirea motorului. Însă, astfel de proces al evenimentelor este destul de puțin probabil (deși este posibil), atunci pentru absolut toate bateriile la temperaturi scăzute, acestea au o sarcină mult crescută - datorită climatului care funcționează constant, scaunelor încălzite, iluminării suplimentare funcționale, umidității ridicate și așa mai departe. O astfel de greșeală iertabilă în vară, ca dimensiunile ne stinse, nu trec făr

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749