De îndată ce temperatura de afară coboară la nivelul zero sau sub zero noaptea, dimineaÈ›a riscaÈ›i să nu porniÈ›i maÈ™ina dacă bateria de acumulatori necesită înlocuire.
Frigul este o zonă de risc pentru baterie. Se È™tie că iarna sarcina asupra bateriei este mult mai mare decât în ​​alte anotimpuri. O măresc încălzitorul, care funcÈ›ionează aproape constant, È™i pornirea dificilă a motorului.
În cazul când călătoriile dvs. sunt de scurtă durată, până la magazin È™i înapoi, e posibil ca bateriei să nu-i ajungă timp pentru a se reîncărca complet. De asemenea, se poate descărca din cauza alarmei maÈ™inii care funcÈ›ionează incorect.
Densitatea redusă a electrolitului din baterie are o importanță critică în timpul iernii. Chiar È™i un mic „minus” este suficient pentru ca gheaÈ›a de pe suprafaÈ›a bateriei să distrugă celulele. Din păcate, nu puteÈ›i face nimic, chiar dacă dispuneÅ£i de un încărcător.
Nu trebuie să vă lăsaÈ›i maÈ™ina iarna mult timp fără miÈ™care, ar trebui să o porniÈ›i periodic. Dacă nu sunt planificate călătorii pentru următoarea perioadă, puteÈ›i scoate bateria din maÈ™ină È™i o puteÈ›i reîncărca în garaj, folosind încărcătorul.