Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Umezeala si ploile au intrat în drepturile lor autumnale. Aceasta este o provocare serioasă pentru autovehicule. Ce recomandă Master LUX să întreprindeÅ£i?

În primul rând, trebuie să ne pregătim pentru a conduce automobilul în condiÅ£ii de vizibilitate redusă. Perioada luminoasă a zilei este în scădere rapidă, norii, ceaÅ£a, roua ÅŸi ploile contribuie ÅŸi mai mult la reducerea vizibilităţii. Deci, mai întâi, e necesar să verificaÅ£i starea ÅŸtergătoarelor ÅŸi, în caz de necesitate, să le înlocuiÅ£i. Apoi - e necesar să verificaÅ£i starea tuturor farurilor. Posibil, anterior nu aÅ£i avut timp pentru a soluÅ£iona această problemă ÅŸi lumina farurilor este palidă ÅŸi de culoare galbenă, iar farurile anticeață nu funcÈ›ionează de mai multă vreme. Master LUX vă recomandă să instalaÅ£i faruri cu xenon sau colagen. Un alt mod de a spori vizibilitatea este lustruirea farurilor, după care ele vor lumina mai expresiv ÅŸi, totodată, vor arata ca noi.

Un alt element util este soluÈ›ia „antiploaie”. Picăturile, pur ÅŸi simplu, alunecă de pe parbriz ÅŸi faruri. În funcÅ£ie de preÅ£ ÅŸi calitate, soluÈ›ia „antiploaie” acÅ£ionează de la 2 ore până la 10 luni.

În al doilea rând, este necesar să fie verificată etanÈ™eitatea automobilului. În acest sens, funcÅ£ia principală le revine garniturilor de cauciuc din golul uÅŸii. Spray-urile speciale din silicon vor contribui la îmbunătăţirea eficienÅ£ei ÅŸi mărirea duratei de funcÅ£ionare a tuturor garniturilor de cauciuc. Master LUX oferă spray-uri Rheinol ÅŸi Eurol, care menÅ£in elasticitatea tuturor componentelor din cauciuc ÅŸi etanÅŸează dispozitivelor de blocare anti-furt.

Perioada ploioasă are un impact major asupra caroseriei. Prelucrarea anticorosivă a caroseriei – această procedură ocupă locul al treilea pe lista noastră. Master LUX recomandă efectuarea prelucrării anticorozive speciale a părÅ£ii inferioare a caroseriei, precum ÅŸi lustruirea automobilului în ansamblu. Pentru aceste scopuri există componente speciale de protecÅ£ie - ÅŸampoane cu ceară ÅŸi paste de polisat, masticuri, care sporesc siguranÅ£a stratului protector, integritatea ÅŸi luminozitatea vopselei. AcÅ£iunea pastelor de polisat este mai mare decât a ÅŸampoanelor. De altfel, automobilele cu protecÅ£ie hidrofugă nu necesită spălare frecventă.

A patra, una din cele mai frecvente ÅŸi foarte neplăcute probleme, inerente perioadei de toamnă, este refuzul de funcÅ£ionare a echipamentului electric sub influenÅ£a igrasiei si umidităţii. Desigur, în unele cazuri, doar reparaÅ£ia este unica ieÅŸire din situaÅ£ie. Una din acÅ£iunile preventive corecte pentru protejarea echipamentului electric ar fi utilizarea spray-urilor de contact kliner, care, pulverizate pe bujii, cabluri, cleme, relee, punctele de contact, sau alte ansambluri ale maÅŸinii ÅŸi expulzează umiditatea ÅŸi umezeala. Master LUX propune clienÈ›ilor săi spray-uri de contact kliner Rheinol ÅŸi Eurol.

În al cincilea rând, e necesar să umpleÅ£i rezervorul cu lichid antigel. De obicei, acest lucru se face în ajunul iernii, dar nu e cazul să le oferim temperaturilor nocturne sub zero o ÅŸansă surprinzătoare de a ne strica dispoziÅ£ia. Master LUX oferă clienÅ£ilor săi o gamă largă de substanÅ£e antigel, inclusiv soluÅ£ii ecologice olandeze, ce nu conÈ›in etanol – o substanţă periculoasă pentru sănătate.

La această listă, este necesar de adăugat, în caz de necesitate, înlocuirea carpetelor. CovoraÅŸele de cauciuc calitative vor amâna pentru mai mult timp următoarea curăţare chimică a salonului.

Åži, în fine, cel mai important lucru, pe care nu-l va înlocui nici un accesoriu sau e gadget, e să fim vigilenÅ£i la trafic. Master LUX vă îndeamnă pe toÅ£i să daÅ£i dovadă de maximă atenÅ£ie la volan anume în această perioadă, când încă nu v-aÅ£i acomodat psihologic, după un anotimp cu multă lumină ÅŸi uscat, la o vreme posomorâtă ÅŸi umedă. Iar multiplele coliziuni rutiere sunt o dovadă neplăcută în plus.


Revizia motorului: caracteristici principale

27.02.2023

Revizia motorului: caracteristici principale

O revizie a motorului este un proces care include dezasamblarea completă, curățarea, inspecÈ›ia, repararea È™i reasamblarea unui motor. Acest proces este necesar pentru a asigura funcÈ›ionarea eficientă È™i fiabilă a motorului. Când trebuie efectuată o revizie a motorului? Procesul de revizie se efectuează de obicei pe motoarele care au fost în funcÈ›iune pentru o perioadă lungă de timp, rezultând piese uzate sau alte componente. Ce este necesar pentru o revizie a motorului? Aceasta este o întreprindere complexă È™i destul de costisitoare, care necesită multă experiență È™i cunoÈ™tinÈ›e profunde despre motoare È™i componentele acestora. LuaÈ›i în considerare principalele caracteristici ale reviziei motorului în motoare. Dezasamblarea Primul pas în revizia motorului este dezasamblarea acestuia. Aceasta include îndepărtarea tuturor componentelor motorului, inclusiv chiulasa, pistoanele, arborele cotit È™i rulmenÈ›ii. Procesul de dezasamblare necesită o atenÈ›ie meticuloasă la detalii, deoarece orice deteriorare a componentelor în timpul procesului de dezasamblare poate afecta performanÈ›a motorului. C

Uzura anvelopelor: cauza?

13.02.2023

Uzura anvelopelor: cauza?

Uzura anvelopei indică la pierderea treptată a adâncimii benzii de rulare a anvelopei pe măsură ce este utilizată în timp. DeÈ™i uzura anvelopelor este un proces normal È™i de aÈ™teptat, uzura excesivă sau neuniformă a anvelopelor poate fi un semn al unei probleme care trebuie rezolvată. În acest articol, analizăm diferiÈ›ii factori care pot cauza uzura anvelopelor, diferitele tipuri de uzură a anvelopelor È™i cum să o minimizăm. Presiune joasă sau înaltă Primul factor care poate cauza uzura anvelopelor este sub presiunea sau suprapresiune. Când o anvelopă este sub umflată, ea pune mai multă presiune pe pereÈ›ii laterali È™i creează mai multă frecare între anvelopă È™i drum. Această frecare generează căldură È™i are ca rezultat o uzură mai rapidă a anvelopelor. Uzura peretelui lateral poate fi cauzată È™i de o presiune mai mare decât cea recomandată. În acest caz, partea centrală a benzii de rulare este supusă unei uzuri crescute, iar anvelopa va deveni mai vulnerabilă la perforaÈ›ii È™i rupturi. Pentru a preveni uzura anvelopelor asociată cu umflarea insuficientă, este important să verifi

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

12.01.2023

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

Schimbarea lichidului de frână este o procedură mult mai rară în comparaÈ›ie cu înlocuirea altor lichide ale vehiculului. În acelaÈ™i timp, este mult mai responsabilă, deoarece are legătură directă cu domeniul siguranÈ›ei, È™i anume, capacitatea maÈ™inii de a se opri. Tipuri de lichide de frână În industria auto modernă, sunt utilizate mai multe tipuri diferite de TJ. Cea mai învechită versiune - un amestec de alcool butilic cu ulei de ricin - se mai găseÈ™te, dar nu satisface prea mult sarcinile moderne, deoarece se îngroașă la temperaturi sub zero È™i îÈ™i pierde treptat proprietățile. Apoi au venit DOT3, 4 È™i 5. DOT 3 este un lichid de frână pe bază de glicol È™i poliester. Acest tip de TJ este potrivit pentru maÈ™ini cu putere medie. DOT3 are o limită superioară a temperaturii de funcÈ›ionare de cel mult 150 °C. DOT 4 este un lichid de frână mai avansat. Datorită aditivilor suplimentari în aceeaÈ™i compoziÈ›ie pe care o are DOT3, face față încărcăturilor de temperatură deja de până la 200-230 ° C, ceea ce acoperă nevoile marii majorități a maÈ™inil

Caracteristici ale reparației șasiului auto

13.12.2022

Caracteristici ale reparației șasiului auto

Diagnosticarea È™i repararea È™asiului auto este un serviciu frecvent, de bază, în serviciile auto. ÎnsuÈ™i principiul de funcÈ›ionare al maÈ™inii presupune că È™asiul este cel mai vulnerabil element È™i necesită o intervenÈ›ie mai frecventă. Elementele È™asiului - grinda, suspensia, roÈ›ile - sunt primele care preiau sarcina care este constantă în timpul miÈ™cării: È™ocuri, vibraÈ›ii, frecare, schimbări bruÈ™te ale forÈ›elor versatile de influență. Anume È™asiul preia consecinÈ›ele efectelor unui mediu extern agresiv. Prin urmare, nu este nimic surprinzător în faptul că înlocuirea uneia sau alteia unități de rulare este o chestiune de timp. Cu cât mai des verificaÈ›i starea tuturor elementelor È™asiului, cu atât va fi mai uÈ™or È™i mai ieftin să reparaÈ›i, iar călătoria va fi mai sigură. O piesă uzată, care funcÈ›ionează defectuos implică deteriorarea componentelor asociate cu aceasta. Prin urmare, meÈ™terii auto îndeamnă întotdeauna proprietarii de maÈ™ini să nu ignore zgomotele È™i sunetele străine apărute È™i schimbarea comportamentului maÈ™inii pe drum. Diagnosticarea în timp util va ajuta

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

06.12.2022

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

Discurile de frână fac parte din È™asiu, care este un articol consumabil. SfârÈ™itul periodic al vieÈ›ii următorului set este o chestie de timp. Prin urmare, înlocuirea mai mult sau mai puÈ›in frecventă a discurilor de frână din cauza subÈ›ierii lor (în funcÈ›ie de kilometraj, stil de condus, caracteristici de mediu È™i calitatea discurilor în sine) este un lucru firesc. Cu toate acestea, înainte de a le înlocui, există un alt proces care poate prelungi durata de viață: degajarea discurilor. În acest articol, vom lua în considerare ce fel de procedură este aceasta, în ce cazuri poate avea loc È™i când este complet lipsită de sens È™i inutilă. Când apare întrebarea degajării discurilor de frână? Faptul că trebuie făcut ceva cu discurile de frână este fie raportat de către meÈ™ter după o inspecÈ›ie vizuală a È™asiului, fie de maÈ™ina în sine, cu semne caracteristice: bataie a volanului; scârÈ›âituri È™i alte zgomote la apăsarea pedalei de frână; creÈ™terea distanÈ›ei de frânare. Dacă întâmpinaÈ›i unul s

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

16.11.2022

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

Uneori apare în companie un prieten sau un coleg care vorbeÈ™te despre transformarea miraculoasă a proprietăților anvelopelor după ce au fost injectate cu azot în loc de aer. Umplerea anvelopelor cu azot este un serviciu care a devenit destul de răspândit. Unele recenzii promit că azotul creÈ™te fiabilitatea È™i siguranÈ›a traficului, îmbunătățeÈ™te proprietățile de rulare ale anvelopelor. Mai precis, azotul este creditat cu faptul că este mai stabil la menÈ›inerea presiunii È™i se promite o scădere de presiune atunci când este utilizat azotul - de trei până la cinci ori mai lent decât când este utilizat aerul. Acest lucru se explică prin faptul că temperatura are un efect mai mic asupra expansiunii È™i contracÈ›iei azotului de multe ori mai puÈ›in decât asupra oxigenului. Se mai menÈ›ionează că molecula de azot este mai mare decât molecula de oxigen, aÈ™a că iese mai lent prin microfisuri. La fel, se spune că, chiar È™i pe o anvelopă perforată, plină cu azot, poÈ›i conduce mai departe. Astfel de proprietăți ale azotului duc la faptul că anvelopele nu se extind atunci când sunt încÄ

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

03.11.2022

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

Îndreptarea jantelor din oÈ›el este o procedură la care se recurge după deteriorarea mecanică a jantei, de cele mai multe ori după un impact când loveÈ™te o groapă (mai ales la viteză mare), sau din cauza frecării de bordură. Chiar È™i micile încălcări ale geometriei discului duc la bătaia volanului, la uzura neuniformă a benzii de rulare È™i la un efect distructiv asupra elementelor È™asiului. Adesea, loviturile de pe disc nu sunt detectate vizual, aÈ™a că este important să nu ignoraÈ›i bătăile de direcÈ›ie care apar, mergeÈ›i la un service auto È™i faceÈ›i verificarea. Restaurarea la timp a discurilor este mult mai ieftină È™i mai rapidă decât mai târziu pentru a rezolva problemele cu È™asiul È™i cremaliera de direcÈ›ie cauzate de deteriorarea discului. Desigur, puteÈ›i cumpăra roÈ›i noi, dar procedura de restaurare este mult mai ieftină, iar reparaÈ›ia practic nu este vizibilă nici la ochi, nici prin repararea unei modificări a comportamentului maÈ™inii. De regulă, în timpul inspecÈ›iei, meÈ™terelor stabileÈ™te dacă discul poate fi îndreptat (diagnosticarea defectelor). Există daune majore, după care disc

Echilibrarea anvelopelor -  în ce constă operațiunea dată?

21.09.2022

Echilibrarea anvelopelor - în ce constă operațiunea dată?

ToÈ›i proprietarii de maÈ™ini trec printr-o procedură de echilibrare a roÈ›ilor. Care este cauza È™i de ce nu ar trebui să fie neglijată procedura? În sine, acestă procedură în service auto presupune acÈ›iuni care duc la stabilirea unui echilibru în È™asiul maÈ™inii - între roÈ›i, suspensie, discuri È™i butuc. Echilibrul în acest caz înseamnă setarea corectă a sarcinii din anvelopă È™i a întregii roÈ›i în ansamblu de-a lungul axei verticale, în raport cu centrul acesteia. Pentru a echilibra, trebuie să contactaÈ›i un service auto, deoarece această procedură necesită echipament profesional specializat. O roată echilibrată vibrează mai puÈ›in, călătoria devine mai confortabilă, manevrabilitatea maÈ™inii creÈ™te, anvelopele durează mai mult, iar uzura inevitabilă se produce uniform pe întreaga zonă de contact. O roată echilibrată cu anvelope mediocre va avea performanÈ›e mai bune decât o roată dezechilibrată cu o anvelopă premium. În pofida unor sfaturi ale meÈ™terelor, unii proprietari de maÈ™ini, economisind bani, refuză să echilibreze roÈ›ile atunci când îi &bdq

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46