Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Umezeala si ploile au intrat în drepturile lor autumnale. Aceasta este o provocare serioasă pentru autovehicule. Ce recomandă Master LUX să întreprindeţi?

În primul rând, trebuie să ne pregătim pentru a conduce automobilul în condiţii de vizibilitate redusă. Perioada luminoasă a zilei este în scădere rapidă, norii, ceaţa, roua şi ploile contribuie şi mai mult la reducerea vizibilităţii. Deci, mai întâi, e necesar să verificaţi starea ştergătoarelor şi, în caz de necesitate, să le înlocuiţi. Apoi - e necesar să verificaţi starea tuturor farurilor. Posibil, anterior nu aţi avut timp pentru a soluţiona această problemă şi lumina farurilor este palidă şi de culoare galbenă, iar farurile anticeață nu funcționează de mai multă vreme. Master LUX vă recomandă să instalaţi faruri cu xenon sau colagen. Un alt mod de a spori vizibilitatea este lustruirea farurilor, după care ele vor lumina mai expresiv şi, totodată, vor arata ca noi.

Un alt element util este soluția „antiploaie”. Picăturile, pur şi simplu, alunecă de pe parbriz şi faruri. În funcţie de preţ şi calitate, soluția „antiploaie” acţionează de la 2 ore până la 10 luni.

În al doilea rând, este necesar să fie verificată etanșeitatea automobilului. În acest sens, funcţia principală le revine garniturilor de cauciuc din golul uşii. Spray-urile speciale din silicon vor contribui la îmbunătăţirea eficienţei şi mărirea duratei de funcţionare a tuturor garniturilor de cauciuc. Master LUX oferă spray-uri Rheinol şi Eurol, care menţin elasticitatea tuturor componentelor din cauciuc şi etanşează dispozitivelor de blocare anti-furt.

Perioada ploioasă are un impact major asupra caroseriei. Prelucrarea anticorosivă a caroseriei – această procedură ocupă locul al treilea pe lista noastră. Master LUX recomandă efectuarea prelucrării anticorozive speciale a părţii inferioare a caroseriei, precum şi lustruirea automobilului în ansamblu. Pentru aceste scopuri există componente speciale de protecţie - şampoane cu ceară şi paste de polisat, masticuri, care sporesc siguranţa stratului protector, integritatea şi luminozitatea vopselei. Acţiunea pastelor de polisat este mai mare decât a şampoanelor. De altfel, automobilele cu protecţie hidrofugă nu necesită spălare frecventă.

A patra, una din cele mai frecvente şi foarte neplăcute probleme, inerente perioadei de toamnă, este refuzul de funcţionare a echipamentului electric sub influenţa igrasiei si umidităţii. Desigur, în unele cazuri, doar reparaţia este unica ieşire din situaţie. Una din acţiunile preventive corecte pentru protejarea echipamentului electric ar fi utilizarea spray-urilor de contact kliner, care, pulverizate pe bujii, cabluri, cleme, relee, punctele de contact, sau alte ansambluri ale maşinii şi expulzează umiditatea şi umezeala. Master LUX propune clienților săi spray-uri de contact kliner Rheinol şi Eurol.

În al cincilea rând, e necesar să umpleţi rezervorul cu lichid antigel. De obicei, acest lucru se face în ajunul iernii, dar nu e cazul să le oferim temperaturilor nocturne sub zero o şansă surprinzătoare de a ne strica dispoziţia. Master LUX oferă clienţilor săi o gamă largă de substanţe antigel, inclusiv soluţii ecologice olandeze, ce nu conțin etanol – o substanţă periculoasă pentru sănătate.

La această listă, este necesar de adăugat, în caz de necesitate, înlocuirea carpetelor. Covoraşele de cauciuc calitative vor amâna pentru mai mult timp următoarea curăţare chimică a salonului.

Şi, în fine, cel mai important lucru, pe care nu-l va înlocui nici un accesoriu sau e gadget, e să fim vigilenţi la trafic. Master LUX vă îndeamnă pe toţi să daţi dovadă de maximă atenţie la volan anume în această perioadă, când încă nu v-aţi acomodat psihologic, după un anotimp cu multă lumină şi uscat, la o vreme posomorâtă şi umedă. Iar multiplele coliziuni rutiere sunt o dovadă neplăcută în plus.


Cât de des trebuie înlocuite filtrele într-un automobil?

28.04.2022

Cât de des trebuie înlocuite filtrele într-un automobil?

Fiecare mașină are patru tipuri de filtre pentru scopuri diferite. Le unește într-o singură sarcină globală: protecția împotriva impurității. În caz contrar, nu este nici o conexiune între ele, deoarece se luptă cu tipuri diferite de blocaje și sunt amplasate în diferite hub-uri a automobilului. Să analizăm fiecăre tip de filtru aparte. În total, există patru filtre pentru mașinile cu motor cu combustie internă pe benzină: combustibil, ulei, aer, salon (motoarele diesel asigură un al cincilea filtru de particule). Deja după nume puteți înțelege intuitiv scopul fiecăruia. O anumită dificultate în distingere „pentru neștiutori” este ultima pereche. În acest articol, vom pune toate la punct. Filtru de combustibil Sănătatea multor subsisteme depinde de calitatea și gradul de purificare a combustibilului. Combustibil de calitate scăzută duce la o deteriorare a alimentării sale și la o scădere a performanței pompei. Filtrele de combustibil sunt concepute pentru a preveni aceste scenarii negative - pentru a reține murdăria, apa și alte fracțiuni care nu au ce căuta în si

Reglajul geometrie roților: ce este această procedură și cum se face corect?

03.02.2022

Reglajul geometrie roților: ce este această procedură și cum se face corect?

Reglajul geometrie roților (alte ortografii uzuale: „camber și convergență”, „aliniere-roți”) este o operațiune care vă permite să setați poziția corectă a roților în spațiu: unul în raport cu celălalt, cu automobilul și, bineînțeles, cu drumul ). Alinierea roților se face de către meșteri în service auto, folosind utilaje specializate. Tipuri incorecte de aleniere a roților Dacă vorbim despre convergență, atunci vorbim despre unghiurile de rotație ale roților între ele sau cu axa longitudinală a mașinii. Reglajul geometrie roților este măsurat în grade sau milimetri. Dacă roțile nu sunt în același plan, dar sunt direcționate, parcă, una spre cealaltă, atunci această poziție se numește „convergență pozitivă”. Este tipic pentru vehiculele cu tracțiune spate. Convergența negativă (sau divergența) este atunci când roțile sunt în axe diferite față de axa longitudinală a mașinii. Este mai probabil ca meșterii să întâmpine această situație la automobile cu tracțiune față. În toate cazurile, îndreptarea inco

Ce să faceți dacă mașina dvs nu se pornește pe vreme rece?

06.01.2022

Ce să faceți dacă mașina dvs nu se pornește pe vreme rece?

Temperaturile sub zero reprezintă o verificare serioasă a stării multor sisteme dintr-o mașină legate de pornirea motorului. Problemele legate de pornirea unei mașini într-o dimineață geroasă de iarnă pot da: Rezervoare de gaz pe jumătate goale Ulei îngroșat Baterie slabă Probleme cu demarorul Plăcuţe de frână îngheţate Benzină de calitate scăzută Bujii folosite și așa mai departe. În acest articol, vom lua în considerare ce ar trebui să faceți pentru a reduce riscul de a rămâne dimineața cu o mașină care nu se pornește într-o zi cu zăpadă. „Trezește” bateria ușor Pe vreme rece, la prima pornire, nu trebuie să da-ți sarcina maximă. După ce ați rotit cheia în contact, lăsați vehiculul să fie descărcat pentru câteva secunde. Lăsați pompa de combustibil să funcționeze în liniște, iar electronica de bord să efectueze autodiagnosticarea. Apoi porniți radioul sau faza scurtă. Și numai după aceea vă puteți porni. Șoferii diesel trebuie să fie deosebit de atenți. Nu puteți începe până când pictograma buj

Cum să schimbați manual uleiul de motor? Șapte pași

01.11.2021

Cum să schimbați manual uleiul de motor? Șapte pași

Schimb de ulei și schimbarea filtrului de ulei însoțitor este o procedură obișnuită care este imperativă pentru a menține mașina în stare maximă. Funcția uleiului de motor este de a răci motorul și de a oferi protecție maximă împotriva efectelor dăunătoare fizice și chimice. Uleiul de motor nu numai că lubrifiază piesele motorului, ci și, cu ajutorul aditivilor pe care îi conține, se asigură că este curățat de micro-praf, produse de ardere, microparticule de la zgârieturi - tot ce este spălat de uleiul de pe pereți a motorului și rămâne în el, făcând uleiul mai închis în timp și mai vâscos. Dacă uleiul de motor este selectat corect, înlocuit la timp, atunci inima mașinii dumneavoastră va dura mult mai mult și mai fiabil. Cum să înțelegi că este timpul să schimbi uleiul? Intervalele de înlocuire sunt măsurate prin kilometrajul vehiculului. De obicei, este de 10-15 mii de kilometri, sau înlocuire cel puțin o dată pe an. Intervalul dintre schimbări este indicat în cartea de service și într-o oarecare măsură depinde de uleiul în sine

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

22.10.2021

Cum să faceți față unei baterii auto descărcate?

În Moldova, vremea foarte rece nu a venit încă, dar timpul trece repede și, deși nu se poate spune nimic cu certitudine despre vreme, temperaturile foarte scăzute pot fi în prag relativ curând. Deci, temperaturi precum minus douăzeci de grade Celsius pot duce la probleme chiar și pentru acei șoferi care au instalat baterii noi. Într-adevăr, pe o vreme atât de rece, chiar și o baterie nouă, în stare bună, își poate pierde întreaga încărcare și chiar jumătate din electroliți peste noapte! Faptul este că electrolitul, în cursul reacțiilor chimice, se poate îngroșa, iar bateria nu va putea produce nivelul de tensiune necesar pentru pornirea motorului. Însă, astfel de proces al evenimentelor este destul de puțin probabil (deși este posibil), atunci pentru absolut toate bateriile la temperaturi scăzute, acestea au o sarcină mult crescută - datorită climatului care funcționează constant, scaunelor încălzite, iluminării suplimentare funcționale, umidității ridicate și așa mai departe. O astfel de greșeală iertabilă în vară, ca dimensiunile ne stinse, nu trec făr

Cumpărarea cauciucului uzat: un life-hack excelent sau o loterie periculoasă?

18.03.2021

Cumpărarea cauciucului uzat: un life-hack excelent sau o loterie periculoasă?

Pe platformele online, pe piață, mulți dintre noi am întâlnit în mod repetat publicitate în privința vânzării unui set „aproape nou” de anvelope premium, la jumătate sau chiar la o treime din prețul magazinului. Plus, există întotdeauna un prieten care a cumpărat anvelope uzate de brand bun din Europa, și a fost foarte mulțumit. Acum, când criza generală ne obligă să ne gândim mai mult la raționalitatea costurilor, ideea de a cumpăra anvelope uzate vine pe gând a unui număr tot mai mare de populație. Să ne gândim la consecințele unei astfel de decizii. Cu ce ne ademenesc? Argumentul principal care se evendițiază în favoarea cumpărării anvelopelor uzate – este prețul destul de jos în comparație cu un set nou, iar banda de rulare reziduală - dacă cauți bine - trebuie să mai țină câteva sezoane. Pentru bani foarte modești, puteți găsi anvelope din segmentul premium de la cei mai mari producători mondiali - deseori modelele care nu sunt în vânzare în Moldova. Mai ales așa modele ca Michelin, Bridgestone, Continental, Goodyear și alte

Cum să faceți față geamurilor aburite într-o mașină în timpul iernii?

26.01.2021

Cum să faceți față geamurilor aburite într-o mașină în timpul iernii?

Mulți dintre noi se confruntă cu o problemă care nu este pe deplin clară: aparatul de aer condiționat funcționează în modul „sobă”, ștergătoarele funcționează corect, iar parbrizul de dimineață totuși nu are aspectul transparent dorit. Care sunt cauzele aburirii și, prin urmare, cum să le neutralizăm?  Din punct de vedere al fizicii, sticla „aburită” este rezultatul unei diferențe de temperatură între exteriorul și interiorul mașinii, care provoacă condens. Sticla aburită este foarte bine cunoscută de purtătorii de ochelari. Dar dacă ochelarii au nevoie de mai puțin de un minut pentru ca aburii să dispară într-o încăperi caldă, parbrizul și oglinzile retrovizoare nu sunt atât de simple. Principalele surse de umezeală în salonul automobilului - sunt covoarele umede, respirația oamenilor (mai ales dacă există mai multe persoane în salon), scaunele umede - motivele pentru care aburirea nu trece ușor chiar și cu un aparat de aer condiționat care funcționează normal. Un alt motiv este filtru învechit din salon. Faptul este că un filtru uzat murdar acumulează exces d

Cuantumul unităţii convenţionale pentru calculul amenzilor s-a mărit cu 50 de lei

15.12.2020

Cuantumul unităţii convenţionale pentru calculul amenzilor s-a mărit cu 50 de lei

Guvernul a revizuit mărimea unităţii convenționale utilizate pentru calcularea amenzilor. Este o unitate universală pentru calcularea sancţiunilor pentru orice încălcări, ce presupun penalități financiare. În viața de zi cu zi, desigur, ni se impune această unitate convențională, în primul rând, atunci când încălcăm regulile de circulație. De ce este important să știm cât constituie? Sancțiunile sunt întotdeauna indicate sub formă de unități convenționale și nu în moneda națională. Prin urmare, chiar dacă în textul Regulamentului mărimea penalității (exprimată în u.c.) a rămas aceeaşi, modificarea mărimii unității convenționale a implicat o modificare a cuantumului real al amenzii. De data aceasta, mărimea unității convenţionale a crescut instantaneu de aproape trei ori - de la 18 la 50 de lei. Aceasta înseamnă că încălcările ne vor „costa” proporțional mai mult. În Moldova printr-o hotărâre a Ministerului Finanţelor a fost mărit cuantumul unităţii convenţionale pentru calculul amenzilor cu peste două ori - de la 20 până

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749