Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Știți oare totul despre pregătirea unui automobil pentru vreme umedă şi ploioasă? Master LUX recomandă cinci reguli pentru anotimpul toamna

Umezeala si ploile au intrat în drepturile lor autumnale. Aceasta este o provocare serioasă pentru autovehicule. Ce recomandă Master LUX să întreprindeţi?

În primul rând, trebuie să ne pregătim pentru a conduce automobilul în condiţii de vizibilitate redusă. Perioada luminoasă a zilei este în scădere rapidă, norii, ceaţa, roua şi ploile contribuie şi mai mult la reducerea vizibilităţii. Deci, mai întâi, e necesar să verificaţi starea ştergătoarelor şi, în caz de necesitate, să le înlocuiţi. Apoi - e necesar să verificaţi starea tuturor farurilor. Posibil, anterior nu aţi avut timp pentru a soluţiona această problemă şi lumina farurilor este palidă şi de culoare galbenă, iar farurile anticeață nu funcționează de mai multă vreme. Master LUX vă recomandă să instalaţi faruri cu xenon sau colagen. Un alt mod de a spori vizibilitatea este lustruirea farurilor, după care ele vor lumina mai expresiv şi, totodată, vor arata ca noi.

Un alt element util este soluția „antiploaie”. Picăturile, pur şi simplu, alunecă de pe parbriz şi faruri. În funcţie de preţ şi calitate, soluția „antiploaie” acţionează de la 2 ore până la 10 luni.

În al doilea rând, este necesar să fie verificată etanșeitatea automobilului. În acest sens, funcţia principală le revine garniturilor de cauciuc din golul uşii. Spray-urile speciale din silicon vor contribui la îmbunătăţirea eficienţei şi mărirea duratei de funcţionare a tuturor garniturilor de cauciuc. Master LUX oferă spray-uri Rheinol şi Eurol, care menţin elasticitatea tuturor componentelor din cauciuc şi etanşează dispozitivelor de blocare anti-furt.

Perioada ploioasă are un impact major asupra caroseriei. Prelucrarea anticorosivă a caroseriei – această procedură ocupă locul al treilea pe lista noastră. Master LUX recomandă efectuarea prelucrării anticorozive speciale a părţii inferioare a caroseriei, precum şi lustruirea automobilului în ansamblu. Pentru aceste scopuri există componente speciale de protecţie - şampoane cu ceară şi paste de polisat, masticuri, care sporesc siguranţa stratului protector, integritatea şi luminozitatea vopselei. Acţiunea pastelor de polisat este mai mare decât a şampoanelor. De altfel, automobilele cu protecţie hidrofugă nu necesită spălare frecventă.

A patra, una din cele mai frecvente şi foarte neplăcute probleme, inerente perioadei de toamnă, este refuzul de funcţionare a echipamentului electric sub influenţa igrasiei si umidităţii. Desigur, în unele cazuri, doar reparaţia este unica ieşire din situaţie. Una din acţiunile preventive corecte pentru protejarea echipamentului electric ar fi utilizarea spray-urilor de contact kliner, care, pulverizate pe bujii, cabluri, cleme, relee, punctele de contact, sau alte ansambluri ale maşinii şi expulzează umiditatea şi umezeala. Master LUX propune clienților săi spray-uri de contact kliner Rheinol şi Eurol.

În al cincilea rând, e necesar să umpleţi rezervorul cu lichid antigel. De obicei, acest lucru se face în ajunul iernii, dar nu e cazul să le oferim temperaturilor nocturne sub zero o şansă surprinzătoare de a ne strica dispoziţia. Master LUX oferă clienţilor săi o gamă largă de substanţe antigel, inclusiv soluţii ecologice olandeze, ce nu conțin etanol – o substanţă periculoasă pentru sănătate.

La această listă, este necesar de adăugat, în caz de necesitate, înlocuirea carpetelor. Covoraşele de cauciuc calitative vor amâna pentru mai mult timp următoarea curăţare chimică a salonului.

Şi, în fine, cel mai important lucru, pe care nu-l va înlocui nici un accesoriu sau e gadget, e să fim vigilenţi la trafic. Master LUX vă îndeamnă pe toţi să daţi dovadă de maximă atenţie la volan anume în această perioadă, când încă nu v-aţi acomodat psihologic, după un anotimp cu multă lumină şi uscat, la o vreme posomorâtă şi umedă. Iar multiplele coliziuni rutiere sunt o dovadă neplăcută în plus.


Revizia motorului: caracteristici principale

27.02.2023

Revizia motorului: caracteristici principale

O revizie a motorului este un proces care include dezasamblarea completă, curățarea, inspecția, repararea și reasamblarea unui motor. Acest proces este necesar pentru a asigura funcționarea eficientă și fiabilă a motorului. Când trebuie efectuată o revizie a motorului? Procesul de revizie se efectuează de obicei pe motoarele care au fost în funcțiune pentru o perioadă lungă de timp, rezultând piese uzate sau alte componente. Ce este necesar pentru o revizie a motorului? Aceasta este o întreprindere complexă și destul de costisitoare, care necesită multă experiență și cunoștințe profunde despre motoare și componentele acestora. Luați în considerare principalele caracteristici ale reviziei motorului în motoare. Dezasamblarea Primul pas în revizia motorului este dezasamblarea acestuia. Aceasta include îndepărtarea tuturor componentelor motorului, inclusiv chiulasa, pistoanele, arborele cotit și rulmenții. Procesul de dezasamblare necesită o atenție meticuloasă la detalii, deoarece orice deteriorare a componentelor în timpul procesului de dezasamblare poate afecta performanța motorului. C

Uzura anvelopelor: cauza?

13.02.2023

Uzura anvelopelor: cauza?

Uzura anvelopei indică la pierderea treptată a adâncimii benzii de rulare a anvelopei pe măsură ce este utilizată în timp. Deși uzura anvelopelor este un proces normal și de așteptat, uzura excesivă sau neuniformă a anvelopelor poate fi un semn al unei probleme care trebuie rezolvată. În acest articol, analizăm diferiții factori care pot cauza uzura anvelopelor, diferitele tipuri de uzură a anvelopelor și cum să o minimizăm. Presiune joasă sau înaltă Primul factor care poate cauza uzura anvelopelor este sub presiunea sau suprapresiune. Când o anvelopă este sub umflată, ea pune mai multă presiune pe pereții laterali și creează mai multă frecare între anvelopă și drum. Această frecare generează căldură și are ca rezultat o uzură mai rapidă a anvelopelor. Uzura peretelui lateral poate fi cauzată și de o presiune mai mare decât cea recomandată. În acest caz, partea centrală a benzii de rulare este supusă unei uzuri crescute, iar anvelopa va deveni mai vulnerabilă la perforații și rupturi. Pentru a preveni uzura anvelopelor asociată cu umflarea insuficientă, este important să verifi

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

12.01.2023

Când ar trebui să-ți schimbi lichidul de frână?

Schimbarea lichidului de frână este o procedură mult mai rară în comparație cu înlocuirea altor lichide ale vehiculului. În același timp, este mult mai responsabilă, deoarece are legătură directă cu domeniul siguranței, și anume, capacitatea mașinii de a se opri. Tipuri de lichide de frână În industria auto modernă, sunt utilizate mai multe tipuri diferite de TJ. Cea mai învechită versiune - un amestec de alcool butilic cu ulei de ricin - se mai găsește, dar nu satisface prea mult sarcinile moderne, deoarece se îngroașă la temperaturi sub zero și își pierde treptat proprietățile. Apoi au venit DOT3, 4 și 5. DOT 3 este un lichid de frână pe bază de glicol și poliester. Acest tip de TJ este potrivit pentru mașini cu putere medie. DOT3 are o limită superioară a temperaturii de funcționare de cel mult 150 °C. DOT 4 este un lichid de frână mai avansat. Datorită aditivilor suplimentari în aceeași compoziție pe care o are DOT3, face față încărcăturilor de temperatură deja de până la 200-230 ° C, ceea ce acoperă nevoile marii majorități a mașinil

Caracteristici ale reparației șasiului auto

13.12.2022

Caracteristici ale reparației șasiului auto

Diagnosticarea și repararea șasiului auto este un serviciu frecvent, de bază, în serviciile auto. Însuși principiul de funcționare al mașinii presupune că șasiul este cel mai vulnerabil element și necesită o intervenție mai frecventă. Elementele șasiului - grinda, suspensia, roțile - sunt primele care preiau sarcina care este constantă în timpul mișcării: șocuri, vibrații, frecare, schimbări bruște ale forțelor versatile de influență. Anume șasiul preia consecințele efectelor unui mediu extern agresiv. Prin urmare, nu este nimic surprinzător în faptul că înlocuirea uneia sau alteia unități de rulare este o chestiune de timp. Cu cât mai des verificați starea tuturor elementelor șasiului, cu atât va fi mai ușor și mai ieftin să reparați, iar călătoria va fi mai sigură. O piesă uzată, care funcționează defectuos implică deteriorarea componentelor asociate cu aceasta. Prin urmare, meșterii auto îndeamnă întotdeauna proprietarii de mașini să nu ignore zgomotele și sunetele străine apărute și schimbarea comportamentului mașinii pe drum. Diagnosticarea în timp util va ajuta

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

06.12.2022

Ce înseamnă degajarea discurilor de frână? argumente pro şi contra

Discurile de frână fac parte din șasiu, care este un articol consumabil. Sfârșitul periodic al vieții următorului set este o chestie de timp. Prin urmare, înlocuirea mai mult sau mai puțin frecventă a discurilor de frână din cauza subțierii lor (în funcție de kilometraj, stil de condus, caracteristici de mediu și calitatea discurilor în sine) este un lucru firesc. Cu toate acestea, înainte de a le înlocui, există un alt proces care poate prelungi durata de viață: degajarea discurilor. În acest articol, vom lua în considerare ce fel de procedură este aceasta, în ce cazuri poate avea loc și când este complet lipsită de sens și inutilă. Când apare întrebarea degajării discurilor de frână? Faptul că trebuie făcut ceva cu discurile de frână este fie raportat de către meșter după o inspecție vizuală a șasiului, fie de mașina în sine, cu semne caracteristice: bataie a volanului; scârțâituri și alte zgomote la apăsarea pedalei de frână; creșterea distanței de frânare. Dacă întâmpinați unul s

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

16.11.2022

Umflarea anvelopelor cu azot - argumente pro și contra

Uneori apare în companie un prieten sau un coleg care vorbește despre transformarea miraculoasă a proprietăților anvelopelor după ce au fost injectate cu azot în loc de aer. Umplerea anvelopelor cu azot este un serviciu care a devenit destul de răspândit. Unele recenzii promit că azotul crește fiabilitatea și siguranța traficului, îmbunătățește proprietățile de rulare ale anvelopelor. Mai precis, azotul este creditat cu faptul că este mai stabil la menținerea presiunii și se promite o scădere de presiune atunci când este utilizat azotul - de trei până la cinci ori mai lent decât când este utilizat aerul. Acest lucru se explică prin faptul că temperatura are un efect mai mic asupra expansiunii și contracției azotului de multe ori mai puțin decât asupra oxigenului. Se mai menționează că molecula de azot este mai mare decât molecula de oxigen, așa că iese mai lent prin microfisuri. La fel, se spune că, chiar și pe o anvelopă perforată, plină cu azot, poți conduce mai departe. Astfel de proprietăți ale azotului duc la faptul că anvelopele nu se extind atunci când sunt înc

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

03.11.2022

Caracteristici ale îndreptării discurilor de oțel

Îndreptarea jantelor din oțel este o procedură la care se recurge după deteriorarea mecanică a jantei, de cele mai multe ori după un impact când lovește o groapă (mai ales la viteză mare), sau din cauza frecării de bordură. Chiar și micile încălcări ale geometriei discului duc la bătaia volanului, la uzura neuniformă a benzii de rulare și la un efect distructiv asupra elementelor șasiului. Adesea, loviturile de pe disc nu sunt detectate vizual, așa că este important să nu ignorați bătăile de direcție care apar, mergeți la un service auto și faceți verificarea. Restaurarea la timp a discurilor este mult mai ieftină și mai rapidă decât mai târziu pentru a rezolva problemele cu șasiul și cremaliera de direcție cauzate de deteriorarea discului. Desigur, puteți cumpăra roți noi, dar procedura de restaurare este mult mai ieftină, iar reparația practic nu este vizibilă nici la ochi, nici prin repararea unei modificări a comportamentului mașinii. De regulă, în timpul inspecției, meșterelor stabilește dacă discul poate fi îndreptat (diagnosticarea defectelor). Există daune majore, după care disc

Echilibrarea anvelopelor -  în ce constă operațiunea dată?

21.09.2022

Echilibrarea anvelopelor - în ce constă operațiunea dată?

Toți proprietarii de mașini trec printr-o procedură de echilibrare a roților. Care este cauza și de ce nu ar trebui să fie neglijată procedura? În sine, acestă procedură în service auto presupune acțiuni care duc la stabilirea unui echilibru în șasiul mașinii - între roți, suspensie, discuri și butuc. Echilibrul în acest caz înseamnă setarea corectă a sarcinii din anvelopă și a întregii roți în ansamblu de-a lungul axei verticale, în raport cu centrul acesteia. Pentru a echilibra, trebuie să contactați un service auto, deoarece această procedură necesită echipament profesional specializat. O roată echilibrată vibrează mai puțin, călătoria devine mai confortabilă, manevrabilitatea mașinii crește, anvelopele durează mai mult, iar uzura inevitabilă se produce uniform pe întreaga zonă de contact. O roată echilibrată cu anvelope mediocre va avea performanțe mai bune decât o roată dezechilibrată cu o anvelopă premium. În pofida unor sfaturi ale meșterelor, unii proprietari de mașini, economisind bani, refuză să echilibreze roțile atunci când îi &bdq

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46