Conducerea companiei Brisa Bridgestone Sabancı a declarat că în ultimii cinci ani compania È™i-a consolidat semnificativ poziÈ›ia pe piaÈ›a mondială: vânzările globale Lassa au înregistrat un tempo de peste 10% anual. În general, pe parcursul acestei perioade, vânzările au crescut cu 60 la sută, iar geografia s-a extins până la mai bine de 80 de țări ale lumii. La sfârÈ™itul anului 2018, cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe pieÈ›ele din Egipt, Italia, Germania, Austria, Ucraina È™i Maroc.
45% din numărul anvelopelor Lassa sunt vândute astăzi pe piaÈ›a europeană, apropo, vânzările Lassa cresc cu mult mai rapid decât, în mediu, piaÈ›a anvelopelor (22% față de 3% în 2018).
Anvelopele Lassa se bucură de succes în rândul consumatorilor, în primul rând, prin calitatea lor. Uzina ultramodernă din Aksaray foloseÈ™te tehnologiile 4.0, chiar ÅŸi întreprinderea din Izmit respectă toate cele mai înalte standarde de producÈ›ie.
În 2019, corporaÈ›ia îÈ™i propune să îÈ™i extindă prezenÈ›a, în primul rând, pe pieÈ›ele din America de Nord È™i din regiunea Pacificului.
În Moldova anvelope Lassa sunt reprezentate de compania Master LUX. Conform estimărilor a companiei internaÈ›ionale independente de marketing Lassa a devenit cea mai populară anvelopa in căutare pe internet in Moldova.