Conducerea companiei Brisa Bridgestone Sabancı a declarat că în ultimii cinci ani compania și-a consolidat semnificativ poziția pe piața mondială: vânzările globale Lassa au înregistrat un tempo de peste 10% anual. În general, pe parcursul acestei perioade, vânzările au crescut cu 60 la sută, iar geografia s-a extins până la mai bine de 80 de țări ale lumii. La sfârșitul anului 2018, cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe piețele din Egipt, Italia, Germania, Austria, Ucraina și Maroc.
45% din numărul anvelopelor Lassa sunt vândute astăzi pe piața europeană, apropo, vânzările Lassa cresc cu mult mai rapid decât, în mediu, piața anvelopelor (22% față de 3% în 2018).
Anvelopele Lassa se bucură de succes în rândul consumatorilor, în primul rând, prin calitatea lor. Uzina ultramodernă din Aksaray folosește tehnologiile 4.0, chiar şi întreprinderea din Izmit respectă toate cele mai înalte standarde de producție.
În 2019, corporația își propune să își extindă prezența, în primul rând, pe piețele din America de Nord și din regiunea Pacificului.
În Moldova anvelope Lassa sunt reprezentate de compania Master LUX. Conform estimărilor a companiei internaționale independente de marketing Lassa a devenit cea mai populară anvelopa in căutare pe internet in Moldova.