La 30 mai managerii companiei internaÅ£ionale Michelin au desfăşurat un trening de instruire a vânzătorilor ÅŸi reprezentanÅ£ilor regionali de la Master LUX ÅŸi Agropiese TGR Grup. Trainingul a avut ca temă tehnicile de prezentare a unei oferte optime clienÅ£ilor, utilizând toate cunoÅŸtinÅ£ele despre avantajele anvelopelor Michelin.
Formatorii Michelin de la centrul internaÅ£ional din BucureÅŸti le-au povestit despre cele mai recente tehnologii, utilizate de liderul mondial în producerea anvelopelor. Fiecare tehnologie aplicată oferă o soluÅ£ie anume, diferită de ale celorlalte. Pornind de la acest deziderat, managerilor li s-a explicat ce sarcini rezolvă fiecare inovaÅ£ie concretă, ca mai apoi, reieÅŸind din nevoile clienÅ£ilor, să poată selecta modelele de anvelope astfel încât tehnologiile Michelinsă-ÅŸi dezvăluie avantajele ÅŸi să fie utile sută la sută.
Pentru un manager, care recomandă un model sau altul, este important să înÅ£eleagă condiÅ£iile de funcÅ£ionare a vehiculului. Formatorii Michelin au descris amplu ÅŸi în detaliu funcÅ£iile, structura, marcajul anvelopelor, au discutat despre presiunea corectă ÅŸi tipurile de uzură în diferite condiÈ›ii de utilizare.
Un subiect aparte le-au constituit cele mai recente tendinÅ£e de pe piaÅ£a cauciucurilor pentru autoturisme, camionete ÅŸi camioane mari din Europa, în ansamblu, ÅŸi din Europa de Est, în special.
În fine, formatorii de la Michelin au reuÅŸit să demonstreze că preÅ£ul, plătit pentru anvelopele de la producătorul mondial, nu doar oferă siguranţă, funcÅ£ionalitate ÅŸi confort, dar ÅŸi este justificat financiar.