La 30 mai managerii companiei internaţionale Michelin au desfăşurat un trening de instruire a vânzătorilor şi reprezentanţilor regionali de la Master LUX şi Agropiese TGR Grup. Trainingul a avut ca temă tehnicile de prezentare a unei oferte optime clienţilor, utilizând toate cunoştinţele despre avantajele anvelopelor Michelin.
Formatorii Michelin de la centrul internaţional din Bucureşti le-au povestit despre cele mai recente tehnologii, utilizate de liderul mondial în producerea anvelopelor. Fiecare tehnologie aplicată oferă o soluţie anume, diferită de ale celorlalte. Pornind de la acest deziderat, managerilor li s-a explicat ce sarcini rezolvă fiecare inovaţie concretă, ca mai apoi, reieşind din nevoile clienţilor, să poată selecta modelele de anvelope astfel încât tehnologiile Michelinsă-şi dezvăluie avantajele şi să fie utile sută la sută.
Pentru un manager, care recomandă un model sau altul, este important să înţeleagă condiţiile de funcţionare a vehiculului. Formatorii Michelin au descris amplu şi în detaliu funcţiile, structura, marcajul anvelopelor, au discutat despre presiunea corectă şi tipurile de uzură în diferite condiții de utilizare.
Un subiect aparte le-au constituit cele mai recente tendinţe de pe piaţa cauciucurilor pentru autoturisme, camionete şi camioane mari din Europa, în ansamblu, şi din Europa de Est, în special.
În fine, formatorii de la Michelin au reuşit să demonstreze că preţul, plătit pentru anvelopele de la producătorul mondial, nu doar oferă siguranţă, funcţionalitate şi confort, dar şi este justificat financiar.