Patru întrebări naive despre anvelope - ce este mit și ce este realitate?

Patru întrebări naive despre anvelope - ce este mit și ce este realitate? 10.12.2020

Anvelopele sunt întotdeauna însoțite de tot felul de zvonuri și mituri, adesea auzite de la oameni competenți, și, totuși, în ciuda plauzibilității lor, întărite prin autoritate, nu corespund adevărului. Experții Michelin Ecaterina Faizulina și Nichita Dovnar au ajutat la separarea faptelor de speculații.

Nr.1: Prima zăpadă este un semnal pentru schimbarea anvelopelor?

Temperaturile sub zero ne avertizează că anvelopele trebuiau schimbate mult mai devreme. Or, un semn evident că este timpul să mergeți la centrul de instalare a anvelopelor cu un set de anvelope de iarnă nu la temperatura sub gradaţia zero, ci la temperatura medie zilnică de 7 grade. La temperatura sub zero grade anvelopa de vară devine o sursă de pericol. Devine rigidă, proprietățile sale de aderență scad și șoferul riscă să nimerească într-un șanț în orice moment sau se poate întâmpla chiar ceva mai grav.

Excepție de la această regulă fac anvelopele pentru toate anotimpurile. De exemplu, Michelin CrossClimate este un model cu bandă de rulare de vară și este aprobat oficial pentru utilizare în timpul iernii. Cu toate acestea, cele de toate sezoanele vor funcționa destul de eficient la temperaturi nu prea scăzute și pe drumurile acoperite de zăpadă. Limita ei inferioară este de minus cinci grade. Deci, este concepută pentru ierni blânde.

Nr. 2: Anvelopa fabricată acum câțiva ani are termenul de valabilitate expirat?

Acesta este un stereotip negativ vechi și greu de stârpit, care va fi dificil de combătut în viitorul apropiat. Cu toate acestea, adevărul este că anvelopele unui brand cunoscut, produse în urmă cu trei-patru ani nu își pierd deloc proprietățile, cu condiția să fie depozitate corespunzător. Prin urmare, după cum arată rezultatele celor mai obiective teste, data producerii nu poate oferi nici o sugestie despre calitatea anvelopelor. Este mult mai important să înţelegeţi de unde cumpărați cauciucurile, dacă au fost instalate corect pe mașină. De exemplu, dacă stăteau sub zăpadă în piață, îngrămădite una peste alta, atunci pregătiţi-vă să vă confruntaţi cu probleme. Chiar dacă pe aceste anvelope este indicat că sunt produse în anul curent.

Deci, câţi ani o anvelopă este considerată nouă? Acest lucru este determinat de reglementările fiecărui producător. De exemplu, Michelin are cinci ani pentru toate modelele.

În ceea ce privește depozitarea, cea mai bună soluție ar fi un hotel specializat în anvelope, cu umiditate controlată, temperatură și amplasare adecvată a roților. Dacă, totuși, decideți să păstrați anvelopele pe un balcon sau într-un garaj, atunci cel puțin rețineți că anvelopele fără jante ar trebui depozitate vertical, iar anvelopele pe jante ar trebui depozitate orizontal. Ambele sunt la umbră și nu într-o pungă.

Nr.3: Relevanţa țării producerii „în interiorul” unui brand

Principalii producători de anvelope au uzine în întreaga lume. În același timp, mulți proprietari de mașini îşi doresc cauciucuri produse, de exemplu, în UE și au rezerve faţă de cele produse în alte regiuni. Dar degeaba îşi fac griji. E pentru că în una şi aceeași companie sunt obligatorii standarde de calitate și producție unice. Prin urmare, de exemplu, uzina Michelin din regiunea Moscovei exportă anvelope către Europa. Testele efectuate în mod special arată că unul și același model, produs în diferite locații, este identic în toate calitățile sale.

În plus, anumite componente ale anvelopelor pot fi produse în locuri diferite și „asamblate” - în al treilea.

Nr. 4: O anvelopă uzată pe jumătate își pierde jumătate din proprietăți

Explicaţia e că scăderea performanţei de rulare nu este proporțională cu uzura anvelopelor, ci mai lentă. Testele arată că, la o adâncime minimă permisă a benzii de rulare de 4 mm pentru o anvelopă de iarnă, proprietățile ei rămân ridicate. Inginerii se asigură că anvelopa funcționează mult timp și menține un nivel ridicat de performanță până la adâncimea minimă admisă a benzii de rulare. Dar trebuie de ţinut cont de faptul că această afirmație este mai adevărată pentru producătorii segmentului premium, care investesc sume uriașe de bani în cercetare și noi tehnologii. Cu toate acestea, anvelopele noi de la branduri din segmentul econom vor ceda întâietatea liderilor mondiali.


Michelin Pilot Sport EV Acoustic este cel mai recent model pentru mașini hibride și electrice

13.03.2023

Michelin Pilot Sport EV Acoustic este cel mai recent model pentru mașini hibride și electrice

Michelin, celebrul producător de anvelope, a anunțat lansarea celui mai recent model de anvelope, Michelin Pilot Sport EV Acoustic. Conceput pentru vehicule electrice și hibride de înaltă performanță, acest model de anvelope este conceput pentru a îmbunătăți dramatic experiența de conducere pentru șoferii conștienți de mediu. Michelin Pilot Sport EV Acoustic se mândrește cu o serie de caracteristici avansate care îl deosebesc de alte modele de anvelope de pe piață. Este conceput pentru a reduce zgomotul de pe drum pentru o călătorie mai silențioasă și mai confortabilă. Acest lucru este posibil prin tehnologia inovatoare a spumei acustice care absoarbe vibrațiile și reduce zgomotul de pe drum. O altă caracteristică a anvelopei este banda de rulare din doi compuși. Zona umerilor este realizată dintr-un compus de cauciuc care se încălzește puțin chiar și atunci cînd conduceți la viteza mare timp indelungat, ceea ce reduce rezistența la rulare și economisește energia bateriei. Iar partea centrală a benzii de rulare realizată dintr-un compus dur permite implementarea mai eficientă a forței de tracțiun

Master LUX prezintă marca de anvelope Pace în Moldova

24.02.2023

Master LUX prezintă marca de anvelope Pace în Moldova

Din ce în ce mai mulți șoferi din țara noastră aleg anvelopele fabricate în China. Acest lucru se datorează faptului că multe preocupări chineze privind anvelopele trec la cele mai noi tehnologii și standarde de producție înalte, în timp ce politica lor de prețuri este mai interesantă decât cea a concurenților de la producătorii din UE și din alte regiuni foarte dezvoltate. PACE este o nouă marcă de anvelope care combină tradiția europeană cu capabilitățile și tehnologia chinezească. A fost fondată în Marea Britanie în 2005. PACE are un istoric lung în producerea de anvelope de înaltă calitate, ceea ce ia adus o bază de clienți fideli și o cotă de piață, inclusiv furnizarea de anvelope pentru flota regală britanică. Marca a fost achiziționată de un proprietar chinez care a modernizat producția de anvelope la Industry 4.0, un sistem de producție inovator, extrem de automatizat, fără deșeuri, care a rezultat într-un progres în management, adoptarea de noi tehnologii și îmbunătățirea calității produselor. PACE folosește exclusiv modele de benzi de rulare

Anvelopele agricole indiene ATF a venit în Moldova

01.02.2023

Anvelopele agricole indiene ATF a venit în Moldova

Reducerea ofertei de anvelope agricole din CSI a sporit atenția fermierilor către producătorii din alte regiuni. În special, atenția a fost atrasă privind anvelopele indiene. Printre acestea se numara și cele specializate în anvelope pentru agricultura și anvelope industriale. Asian Tire Factory (ATF) este o mare companie indiană modernizată care produce anvelope în aceste segmente. Compania a reușit să pătrundă pe piețele internaționale datorită îmbunătățirilor constante și continue în controlul calității, extinderii gamei de produse și dezvoltării capacităților. Astăzi, anvelopele ATF sunt reprezentate pe piețele din Asia îndepărtată, Europa, Orientul Mijlociu, SUA, Canada și Australia. ATF produce anvelope agricole de toate tipurile. Calitatea anvelopelor ATF este confirmată de certificatul internațional ISO 9001:2000 și de numeroase premii de la Export Council of India CAPEXIL. Începând din 2023, aceste anvelope sunt disponibile și în Moldova.

Master LUX vă prezintă uleiurile de motor GemaOil

20.12.2022

Master LUX vă prezintă uleiurile de motor GemaOil

Motto-ul GemaOil este: „Tehnologie avansată, calitate înaltă”. Acest producător oferă o gamă largă de uleiuri și lubrifianți pentru autoturisme, vehicule comerciale și mașini agricole: uleiuri de motor pentru motoare diesel și pe benzină, uleiuri de transmisie, uleiuri pentru compresoare și industriale pentru diverse tipuri de industrii, antigel și lubrifianți. Datorită calității uleiurilor și politicii de preț atractive, compania, care s-a dezvoltat ca un brand local turcesc, a început rapid să treacă la nivel global și a apărut pe piețele din Europa, Asia și Africa. Gema OILaplică standardele TS ISO EN 9001, TS ISO EN 14001 și TS 18001, acordă o mare atenție mediului și siguranței producției și se concentrează pe dezvoltarea tehnologică continuă. Master LUX este dealer oficial al GemaOIL în Moldova.

Calitatea modelelor Lassa este confirmată de testele TÜV SÜD

29.11.2022

Calitatea modelelor Lassa este confirmată de testele TÜV SÜD

TÜV SÜD este una dintre cele mai respectate organizații de experți din lume care efectuează teste independente pentru anvelope. TÜV SÜD a testat o gamă de produse Lassa, cu următoarele rezultate: Lassa Snoways 4 Frânare pe umed – cu 9% în medie mai bună decât la concurenți Aderența laterală pe suprafețe umede - 7% mai bună Rezistență la hidroplanare în linie dreaptă - nu mai slabă de 3% Frânare la uscat - mai bună de 1% *ora de testare - martie 2018 Lassa Competus Winter 2 Frânare pe umed – cu 13% în medie mai bună decât la concurenți Aderența laterală pe suprafete umede - 5% mai bună Frânare la uscat - în medie cu 2% mai bună *durata de testare - martie - aprilie 2021 Lassa Multiways 2 Frânare la uscat – în medie cu 14% mai bună decât la concurenți Frânare pe suprafețe umede - în medie cu 6% mai bună Aderența laterală pe suprafețe umede - 3% mai bună Rezistenţă - cu 10% mai mare *ora de testare - decembrie 2020 Lassa Driveways Sport Plus Frî

Debica Frigo SUV 2 - o noutate pe piața din Moldova

19.10.2022

Debica Frigo SUV 2 - o noutate pe piața din Moldova

Master LUX prezintă Debica Frigo SUV 2, o anvelopă de iarnă versatilă 2018/2019, concepută special pentru vehiculele cu un centru de greutate ridicat. Modelul are caracteristici echilibrate și este eficient în diferite condiții meteorologice - atât pe suprafețe uscate, cât și umede, înzăpezite sau înghețate. În comparație cu anvelopele de prima generație, modelul în formă de V al SUV-ului Debica Frigo 2 a fost optimizat pentru a-și îmbunătăți tracțiunea. Fantele din benzile de rulare sunt multidirecționale, ceea ce crește stabilitatea automobilului la diferite tipuri de sarcini. Zona de contact a modelului a devenit mai uniformă, ceea ce a sporit aderența pe suprafața drumului. Frigo SUV 2 a devenit mai ușoară, ceea ce i-a îmbunătățit eficiența consumului de combustibil. La rândul său, noul compus de cauciuc a îmbunătățit performanța anvelopei la temperaturi scăzute, inclusiv pe piste înzăpezită și pe gheață.

Master LUX vă prezintă bateriile ESAN

09.09.2022

Master LUX vă prezintă bateriile ESAN

Compania turcă ESAN dezvoltă baterii de înaltă calitate de peste patruzeci de ani. La un moment dat, Esan a devenit un pionier în dezvoltarea bateriilor fără întreținere. În 2016, compania a deschis o nouă unitate de producție cu o linie robotizată cu o capacitate de 2,5 milioane de baterii pe an și își furnizează produsele în peste cincizeci de țări din întreaga lume. Astăzi, Esan produce baterii în configurații europene și asiatice pentru mașini, camioane, inclusiv cele mai recente baterii EFB și AGM (inclusiv cele pentru mașini cu sistem Start-Stop), care durează de trei ori mai mult decât bateriile clasice, chiar și la sarcini grele. Bateriile ESAN sunt rezistente la coroziune, au tipuri moderne de acoperire cu plăci, care le măresc durata de viață și fiabilitatea. Demonstrează performanță ridicată, rezistență la vibrații, pierderi scăzute de lichid și nivel ridicat de încărcare. Pentru a preveni distrugerea celui mai important element al bateriei - plăcile, se folosește o peliculă specială din microfibră, care este aplicată pe suprafața acestora. Această abord

Marii vânzători de anvelope din Moldova au vizitat fabrica Lassa din Aksaray

05.09.2022

Marii vânzători de anvelope din Moldova au vizitat fabrica Lassa din Aksaray

În perioada 22-27 august, echipa Master LUX și Brisa au organizat un tur introductiv pentru sub-dealerii Lassa din Moldova la cea mai nouă fabrică Lassa din Aksaray (Turcia), lansată în 2018. Aceasta este una dintre cele mai moderne unități de producție de anvelope din lume, care funcționează pe principiile industriei 4.0 - cea mai automatizată producție cu zero defecte și ecologică. Există doar câteva astfel de fabrici ultramoderne în lume. Marii producători de anvelope din Moldova au putut să vadă procesul de producție cu propriii ochi. Mai mult, delegația Republicii Moldova este a doua din tot timpul la uzină. Proprietarii companiei țin secrete cu atenție toate inovațiile introduse în fabrică, așa că nu numai că este interzisă orice fixare video și foto, dar chiar și posibilitatea de a vedea liniile de producție cu ochii tăi este un mare succes. Producția de anvelope Lassa în Aksaray are loc cu implicarea minimă a factorului uman, astfel încât compania garantează cel mai înalt nivel de calitate a produsului. Acesta este și motivul pentru care Lassa este una dintre mărcile de anvelope cu

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46