Brandul numărul unu din Moldova în segmentul de preț mediu, anvelopele Lassa continuă să câștige popularitate în rândul proprietarilor de autoturisme și vehicule comerciale datorită raportului unic preț-calitate. La începutul lunii iunie, cei mai mari parteneri en-gros ai Master LUX au avut ocazia să vadă cu ochii lor cum producătorii Lassa realizează componenta a doua - cea mai înaltă calitate a anvelopelor. Master LUX împreună cu partenerii turci au organizat un tur special de iniţiere direct la uzina din Lassa din Izmit.
Un grup de douăzeci de subdistribuitori au fost invitați în Turcia în cadrul unui program special, care include o vizită la întreprinderea și muzeul companiei, o prezentare a produselor noi și câteva zile pentru comunicarea informală între ei și cu partenerii turci de pe coasta mediteraneană.
Întreprinderea Lassa din Izmit constituie o producere ecologică și de înaltă calitate, în continuă renovare, bazată pe tehnologiile japoneze ale gigantului Bridgestone: anvelopele acestui producător sunt lansate pe acelaşi conveier cu anvelopele Lassa. Inginerul companiei a condus delegația din Moldova pe tot parcursul procesului tehnologic, explicând fiecare etapă a producției de anvelope, pornind de la crearea unor compuși diferiți și terminând cu un sistem de control al calității în patru etape a anvelopei finisate. Fiecare dintre secţiile întreprinderii sunt dotate cu echipamente de ultimă generaţie şi utilizează tehnologii japoneze brevetate care asigură cea mai înaltă calitate a fiecărei anvelope care părăsește conveierul.
În muzeul Lassa, oaspeții moldoveni s-au familiarizat cu istoria de jumătate de secol a uzinei, etapele de cucerire a poziţiei de lider pe piață. În primii zece ani, uzina a fost o întreprindere comună a proprietarilor turci cu un concern din SUA, iar apoi a început o poveste de succes rapid împreună cu Bridgestone. În ultimii ani, dezvoltarea companiei Lassa a atins un nivel atât de ridicat încât unele modele recente de anvelope sunt elaborate de înșiși inginerii turci.
Văzând că se bucură de succes la consumatorii finali din întreaga lume, compania a înţeles că este necesară creșterea capacităților de producție ale uzinei Lassa. S-a decis să construiască o a doua uzină Lassa în Ankara, care va permite sporirea capacităţii de producție până la 16 milioane de anvelope pe an. Întreprinderea este deja construită și va începe să funcționeze în viitorul apropiat.
În cadrul discuţiilor pe parcursul a patru zile, atât participanții la întrunire, cât și gazdele au făcut schimb de experienţă în afaceri de succes cu marca Lassa, au fortificat contactele umane și, cu siguranță, au obţinut atât informații suplimentare despre afaceri, cât și motivație emoțională pentru progresul spre succes cu marca Lassa.