Expresia feţei ce denotă satisfacţie şi mulţumire este, pentru noi, cel mai bun indicator, semnalat de clienţi, că lucrurile merg bine. Şi asta ne face să găsim noi modalităţi, care i-ar face să ne rămână fideli. E clar că cel mai bun lucru, pe care vi-l putem oferi, sunt preţurile acceptabile la anvelope de calitate şi deservirea impecabilă. Lupta pentru calitatea service-ului auto este competiţie interminabilă, marcată uneori de eşecuri, dar şi de progrese, judecând după aprecierile făcute de clienţi. Şi putem afirma cu certitudine că sporirea calităţii şi a confortului în deservirea clienţilor e un obiectiv care va fi întotdeauna pe ordinea de zi. De exemplu, pentru comoditatea dvs., în perioada de vârf a sezonului noi am stabilit program de lucru şi în zilele de duminică.
Micile atenţii – surprize sunt impuls perfect pentru a ridica dispoziţia fiecăruia din noi, De aceea, împreună cu partenerii noştri - furnizori încercăm să inventăm modalităţi de a surprinde plăcut clienţii noştri. În acest sezon, Master Lux, abilitată de compania Lassa, distribuie maiouri şi calendare ale clubului de fotbal Barcelona, care a încheiat un contract publicitar de proporţii cu unul din cei mai mari producători de anvelope din Turcia, iar, la iniţiativa companiei Goodyear, Master Lux oferă un set de instrumente. Iar finalitatea eforturilor e să dăruim şi să ne bucurăm alături de clienţii noştri!
Vă dorim să aveţi mereu o bună dispoziţie!