DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP


Soluţie antigel pentru curăţarea parbrizului Eurol Screenwash Lemon: inofensivă pentru oameni şi automobil

11.01.2019

Soluţie antigel pentru curăţarea parbrizului Eurol Screenwash Lemon: inofensivă pentru oameni şi automobil

În reţeaua Master Lux este disponibilă o gamă largă de soluţii antigel pentru curăţarea parbrizului la un preţ accesibil. Printre cele mai bune produse de acest gen se remarcă Eurol Screenwash Lemon. Este o soluţie calitativă pentru spălarea parbrizului, rezistentă la frig (până la – 22oC), care asigură alunecarea ușoară, fără vibraţii, a ștergătoarelor pe sticlă, nu deteriorează cauciucul, vopselele și policarbonații. Soluţia Eurol Screenwash Lemon este fabricată pe bază de etanol. Ea nu conţine componente şi adaosuri de metanol, este inofensivă pentru sănătatea conducătorului auto şi pentru pasageri, fapt confirmat prin certificatul DEKRA (obţinut după certificare de mediu în Germania). Soluţia emană o aromă de lămâie, plăcută şi neobsedantă. Produsul Eurol Screenwash Lemon este disponibil în recipiente de 2 şi 5 litri. Master LUX este dealerul exclusiv al companiei Eurol în Moldova.

Lassa și Bridgestone au lansat o uzină „inteligentă” de anvelope în Aksaray, folosind realitatea virtuală

19.12.2018

Lassa și Bridgestone au lansat o uzină „inteligentă” de anvelope în Aksaray, folosind realitatea virtuală

În decembrie 2018, producătorul de anvelope Lassa, Brisa Corporation, a dat în exploatare a doua întreprindere în Aksaray. La crearea acesteia, inginerii pentru prima dată în Turcia au aplicat o serie de cele mai noi tehnologii mondiale: linii de producție și de transport robotizate, realitate augmentată, cele mai severe standarde de mediu și un concept de rebut zero. Platforma cyber ultramodernă permite supravegherea procesului de producere practic de la distanță. Datorită procesării unui volum imens de date, sistemul permite crearea condițiilor optime pentru producerea, transportul și depozitarea anvelopelor. Eficiența energetică a întreprinderii din Aksaray este cu 30% mai mare decât cea a întreprinderilor tradiționale de anvelope. La întreprindere vor activa 700 de ingineri, tehnologi și muncitori. Uzina Brisa din Aksaray este capabilă să producă anual peste patru milioane de anvelope pentru autoturisme și camioane de capacitate mică cu brandurile Lassa și Bridgestone. Acum, producția totală Brisa va atinge cota de 15 milioane anvelope pe an. Brisa este o întreprindere mixtă a concern

Master Lux prezintă în Moldova anvelopele de iarnă Kumho WP51

02.11.2018

Master Lux prezintă în Moldova anvelopele de iarnă Kumho WP51

Kumho WP51 este o anvelopă de fricțiune, montată la autoturisme pentru perioada iernii, care are o serie de caracteristici excelente de rulare. Această anvelopă a trecut cu succes zeci de teste, efectuate de cele mai cunoscute publicații de automobile și a dobândit aprecierea automobiliştilor. Astfel, conform testelor revistei Auto Zeitung (Germania), anvelopele Kumho WP51 au înregistrat rezultate admirabile în comparație cu 13 anvelope din segmentele premium și mediu. La frânare pe asfalt umed, distanța de frânare a WP51 de la 100 la 0 km pe oră a fost de 70 de metri. În ceea ce privește manevrabilitatea autoturismelor pe asfalt umed, Kumho WP51 se numără printre primele cinci pneuri din clasa sa. Perioada timpului de rulare este cu numai 1,7 secunde mai lungă decât la cea mai bună anvelopă la acest indicator. La capitolul slalomul pe o suprafață uscată, WP51 se clasează printre lideri: viteza medie de slalom pe asfalt uscat este de 60 de kilometri pe oră (locul 3 în testele Auto Zeitung). Iar în ceea ce priveşte nivelul zgomotului , anvelopele coreene, de asemenea, au demonstrat rezultate destul de a

Cupa Federaţiei la autocros 2018. Cum a fost?

01.11.2018

Cupa Federaţiei la autocros 2018. Cum a fost?

La 28 octombrie, de ziua profesională a automobilistului a avut loc finala Campionatului Național la Autocros.  51 de piloți din Moldova, România, Ucraina, Ungaria și Israel au participat la cursa finală a Cupei Federației. În acest an, spectacolul sportiv a fost vizionat de un număr record de telespectatori. Autocros-ul este cel mai spectaculos gen de sport auto din ţara noastră. În cadrul lui sunt utilizate numai mașini special pregătite pentru realizarea de către  piloți a celor mai riscante trucuri. În timpul unei lupte intense pe o pistă cu colțuri ascuțite și derapaje, în nori de praf, mașinile de curse de multe ori, în plină viteză,  „zboară” de pe pistă, se răstoarnă și se deteriorează. Evacuatorul nu o dată a trebuit să intervină pentru a elibera traseul de automobilele accidentate. Traseul pentru etapa finală la autocros este tradițional, pista este situată la doi kilometri nord de Chișinău. Piloții din străinătate susţin că pista n-a fost deloc ușoară. Vălătucii de praf negru, care le împiedică sportivilor să ţină controlul  situației de pe pistă, adesea îi să ia decizii intuiti

Master Lux prezintă anvelope noi Michelin și Lassa 2018-2019

30.10.2018

Master Lux prezintă anvelope noi Michelin și Lassa 2018-2019

Michelin Sub banner-ul mărcii sale principale, inginerii francezi, alături de noul model al anului 2017 pentru modelele de autoturisme Michelin Pilot Alpin 5, produc şi un model actualizat Pilot Alpin pentru vehicule off-road Michelin Pilot Alpin 5 SUV. Din acest sezon, încep vânzările de anvelope de iarnă pentru autoturisme de modele europene - Michelin Alpin 6. La producerea acestor anvelope, este folosită pentru prima dată cea mai nouă tehnologie EverGrip. Aceasta a mărit radical fiabilitatea caracteristicilor de cuplare ale benzii de rulare a anvelopei. Producătorul francez promite că proprietățile de cuplare ale anvelopei sale vor dura un timp foarte lung, chiar până la ultimul kilometru al cursei. Lassa Compania turcă Lassa lansează vânzările unei noi generații de Lassa Iceways 2 este un model pentru condițiile de iarnă cu un desen al benzii de rulare, care seamănă cz anvelopele Bridgestone Ice Cruiser 7000. Nimic neobișnuit în asta. La urma urmei, campania Brisa, care produce anvelope sub brandul Lassa în Turcia, este acționar al întreprinderii mixte cu Bridgestone. Caracteristica principală a mod

Managerii de la Master LUX au studiat avantajele globale ale brandului Michelin

09.10.2018

Managerii de la Master LUX au studiat avantajele globale ale brandului Michelin

La data de 4 octombrie trainerii internaționali Michelin au familiarizat directorii filialelor și managerii companiei Master LUX cu inovaţiile corporaţiei Michelin, ce au ca scop sporirea atractivităţii anvelopelor oferite clienţilor. Astfel, pe linia brandului Riken (din segmentul mediu de prețuri al familiei Michelin) a fost extinsă seria de tipodimensiuni ale anvelopelor pentru camioane. Inginerii companiei au îmbunătățit proprietățile de rulare ale diferitor modele Riken, iar unul dintre "butoaie" a fost proiectat de la zero. Brandul Riken este relativ nou pe piaţa Moldovei. Din acest motiv, managerii Michelin au organizat o reuniune pentru clienţii mari, pentru a discuta cu aceştia, în special, programul de garanţie. Anvelope Michelin pentru camioane sunt recunoscute ca fiind cele mai bune în lume. Prin urmare, fiecare dolar investit în Michelin, este justificat în totalitate. Anvelopele Michelin funcționează la fel de eficient pe tot parcursul vieții sale. Calculând kilometrii parcurși și eficiența energetică, vom constata că anvelopele Michelin sunt mai profitabile în comparaţie cu ale concu

Premiorri ViaMaggiore Z Plus - anvelope de iarnă pentru autoturisme, concepute pentru ierni aspre

03.10.2018

Premiorri ViaMaggiore Z Plus - anvelope de iarnă pentru autoturisme, concepute pentru ierni aspre

Master LUX prezintă modelul de ultimă oră pentru iarnă al uzinei Rosava-Premiorri ViaMaggiore Z Plus. Brandul Premiorri aparţine celui mai mare producător de anvelope din Ucraina, apreciat pentru linia de anvelope moderne și de înaltă calitate la standarde europene, la fabricarea cărora sunt folosite soluţii tehnologice și materiale moderne. Familia de anvelope Premiorri este orientată spre pieţele europene şi face concurenţă altora din contul prețurilor atractive la un nivel ridicat de calitate. Modelul Z Plus întruchipează realizarea obiectivului pe care şi l-a propus compania în materie de calitate, siguranță și fiabilitate. Acest model este conceput pentru iernile de tip scandinav, capabil să facă față oricăror intemperii cu căderi de zăpadă și troiene. La proiectarea anvelopelor Z s-a mizat pe caracteristicile excepţionale de tracțiune şi aderenţă la temperaturi scăzute. Inginerii i-au adus această prioritate prin consolidarea cadrului, aplicarea compuşilor moderni de siliciu în compoziția de cauciuc și dezvoltarea unei benzii de rulare asimetrice. Elementele construcţiei anvelopei Premiorri ViaMaggiore Z

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749