DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP


Uleiuri de motor Aminol – clasicul într-o versiune nouă

30.01.2020

Uleiuri de motor Aminol – clasicul într-o versiune nouă

Aminol - este un brand nou care a preluat cea mai bună experiență mondială în producerea de uleiuri de înaltă calitate. Această companie din Azerbaidjan produce uleiuri pentru motoare, industriale, hidraulice, de compresie și angrenaje, folosind tehnologii germane de fabricație și echipamente moderne italiene. Componentele de calitate utilizate în producția de uleiuri Aminol au proprietăți fizico-chimice excelente. La fabricarea uleiurilor, sunt folosiți aditivi ai producătorilor cunoscuți de ulei, precum Lubrizol, Chevron, Eni, BASF, care garantează durabilitatea și rezistența la coroziune. Așadar, uleiurile de motor Aminol protejează în mod fiabil motorul auto, chiar și în condiții dificile de funcționare. Uleiurile Aminol au certificate internaționale și sunt exportate în cincisprezece țări. Master LUX este dealerul Aminol exclusiv în Moldova.

Baterii Forse: experiență vastă și noi tehnologii

17.01.2020

Baterii Forse: experiență vastă și noi tehnologii

Din ianuarie 2020, puteți achiziționa baterii reîncărcabile de încredere și atractive Forse de la concernul ISTA în rețeaua de centre de anvelope Master Lux. Bateriile Forse au următoarele caracteristici: Curenţi de pornire crescuţi datorită circuitelor speciale de asamblare cu un număr mărit de electrozi. Carcasa bateriei este fabricată din polipropilenă specială, are durabilitate mecanică sporită și rezistență la temperaturi ridicate, în intervalul de la minus 50 până la 100 grade Celsius. Funcționarea fiabilă a bateriei este asigurată de o tehnologie avansată, care asigură restabilirea performanței bateriei în timpul funcționării. Rezistență ridicată și durabilitate la coroziune a plăcilor cu electrozi, datorită unei forme special concepute de grilaje și adaosului de componente active în compoziția pastei de plumb. Autodescărcare minimă şi consum de apă redus, bateria nu necesită întreținere atunci când funcționează pe un vehicul în stare bună. Master LUX – dealer exclusiv Forse în Moldova.

Top 5 anvelope de iarnă în Moldova

13.12.2019

Top 5 anvelope de iarnă în Moldova

Iarna în Moldova înseamnă drumuri alunecoase, moină interminabilă și umiditate ridicată. Anvelopele de iarnă reprezintă cel mai important aspect în materie de siguranță rutieră în sezonul rece. Anvelopele de iarnă sunt selectate în funcție de tipul de utilizare (condiţii urbane, teren accidentat sau autostradă). Anvelopele bune de iarnă nu devin rigide la frig, au caracteristici mari de tracțiune, distanță de frânare redusă, stabilitate direcțională chiar și la viteze mari, rezistență la acvaplanare, manevrabilitate ridicată și controlabilitate la viraje, „tenacitate” pe gheață, evacuare eficientă a apei și lapoviţei. Experții Master LUX au selectat cele mai interesante oferte din noutățile anilor 2019-2020 pe piața de anvelope pentru autoturisme. Lassa Snoways 3 Anvelopele de iarnă Lassa Snoways 3 au un curs sigur și nepericulos pe drumuri de orice complexitate. Desenul îmbunătățit al benzii de rulare a anvelopei, care constă din numeroase muchii de cuplare, garantează o conducere stabilă și manevrabilă, astfel încât mașina să se comporte încrezător la v

Anvelopele Lassa câștigă cu succes încrederea clienților în toată lumea

19.11.2019

Anvelopele Lassa câștigă cu succes încrederea clienților în toată lumea

Conducerea companiei Brisa Bridgestone Sabancı a declarat că în ultimii cinci ani compania și-a consolidat semnificativ poziția pe piața mondială: vânzările globale Lassa au înregistrat un tempo de peste 10% anual. În general, pe parcursul acestei perioade, vânzările au crescut cu 60 la sută, iar geografia s-a extins până la mai bine de 80 de țări ale lumii. La sfârșitul anului 2018, cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe piețele din Egipt, Italia, Germania, Austria, Ucraina și Maroc. 45% din numărul anvelopelor Lassa sunt vândute astăzi pe piața europeană, apropo, vânzările Lassa cresc cu mult mai rapid decât, în mediu, piața anvelopelor (22% față de 3% în 2018). Anvelopele Lassa se bucură de succes în rândul consumatorilor, în primul rând, prin calitatea lor. Uzina ultramodernă din Aksaray folosește tehnologiile 4.0, chiar şi întreprinderea din Izmit respectă toate cele mai înalte standarde de producție. În 2019, corporația își propune să își extindă prezența, în primul rând, pe pi

Etapa finală a Campionatului Național Off-Road, ediţia 2019 – spectaculoasă şi incitantă ca niciodată

13.11.2019

Etapa finală a Campionatului Național Off-Road, ediţia 2019 – spectaculoasă şi incitantă ca niciodată

În perioada 9 - 10 noiembrie, a avut loc etapa finală a Campionatului național al Moldovei de Offroad, ediţia 2019. În prima zi, în mod tradițional, s-au desfăşurat concursuri de orientare prin GPS. La categoria Turism, primul loc și cupa campionatului au fost câștigate de echipa Master Lux pe automobilul Suzuki Vitara - pilot Ruslan Harisov și navigatorul Evghenii Vinier. Echipa Master Lux a înregistrat cel mai scurt interval de timp dintre toți participanții, găsind 13 din 20 de puncte în raioanele Criuleni și Orhei și fiind prima care a sosit sâmbătă la linia de finiş. La etapele anterioare, a 3-a și a 4-a a Campionatului Offroad 2019, echipa Master Lux s-a ridicat deja pe podium, obținând locul trei de două ori. Și iată că, în finală, colegii noștri au fost primii. Felicitările noastre campionilor! Iar duminică, pe o pistă special pregătită în apropierea satului Cruglic, au avut loc captivantele mega probe de trial. Fiecare echipă, consecutiv, a trebuit să conducă două ture contra cronometru. Traseul pentru trial a fost amplasat chiar în localitate, astfel că un număr conside

Lassa - campion!

29.10.2019

Lassa - campion!

Lassa au fost declarate oficial anvelopele numărul unu în Moldova! În orice caz, această marcă a devansat astfel de concurenți eminenți, cum ar fi Michelin, Continental și alţi titani mondiali în ceea ce privește popularitatea printre interogările de căutare din țara noastră. Aceste date au fost prezentate de cunoscutul portal de internet englez Tyrepress (https://www.tyrepress.com/2019/10/michelin-most-searched-tyre-brand-on-google-in-europe/) pe baza studiului anual rezulteo - un service specializat, care determină popularitatea mărcilor de anvelope în Europa (un produs al celei mai mari agenții de marketing internațional Lizeo). Analiza interogărilor de căutare în cel mai mare motor de căutare Google este unul dintre cele mai obiective moduri de a determina popularitatea unei mărci. În Europa, Google este liderul incontestabil în rândul motoarelor de căutare, iar credibilitatea rezulteo în mediul expert nu lasă nici o îndoială cu privire la fiabilitatea metodologiei și a concluziilor făcute. În general, Michelin, Continental este pe poziţii de lider în Europa. Nokian este

Economisim timpul clientului:  am identificat cei mai rapizi montatori de anvelope de la Master LUX!

06.09.2019

Economisim timpul clientului: am identificat cei mai rapizi montatori de anvelope de la Master LUX!

Deviza centrelor de deservire auto Master LUX: prestăm servicii de calitate rapid și eficient. La data de 30 august am decis să testăm în practică cât operativitatea activitatii noastre și am organizat o competiție în ceea ce privește viteza de înlocuire a anvelopelor și de echilibrare a roților. Montatorii noștri au intrat în rolul actorilor echipei Formula 1, înlocuind, la pit-stopuri anvelopele bolizilor de curse în fracțiuni de secundă. Condițiile testării au fost următoarele: ridicarea automobilul pe elevator, demontarea roților, scoaterea anvelopelor de pe jante, echilibrarea anvelopelor, montarea acestora și coborârea automobilul de pe elevator. Echipa, care va reuși să efectueze această operațiune standard în cel mai scurt timp posibil, va obține titlul de Campion în cadrul acestei competiții, rezultatele fiind înregistrate de un arbitru cu cronometru. La competiție au participat șase echipe a câte 2 persoane fiecare, de la patru centre Master LUX, din Chișinău, Bălți și Comrat. Pentru a asigura condiții egale, toate echipele auefectuat lucrările de montare/demonta

Off road la Mereni - un asalt spectaculos al noilor înălțimi!!

28.08.2019

Off road la Mereni - un asalt spectaculos al noilor înălțimi!!

Se pare că a patra etapă a Campionatului Național de off-road, desfăşurată în perioada 17 - 18 august la Mereni, a stabilit un nou record, fiind una din cele mai spectaculoase şi cu cele mai tari emoţii. La competiție au participat cincizeci de echipaje din diverse cluburi sportive ale Moldovei, României și Ucrainei. Cursele au avut loc în cinci categorii: coadrociclete (ATV-uri), mașini standard (Tourist), jeep-uri pregătite pentru cursă (Standard), SUV-uri întărite (Open) și autoturisme complet refăcute special pentru curse (Extreme). În prima zi a cursei, sportivii au concurat în orientarea cu GPS. Aici echipele, formate dintr-un șofer și un navigator, au trebuit să găsească 25 de puncte împrăștiate în raza raionului Anenii Noi și să facă poze lângă fiecare dintre ele. Cel care a îndeplinit sarcina în cel mai scurt timp a și devenit câștigătorul. Unele puncte au fost extrem de dificile, iar echipajele au trebuit să se ajute reciproc. Și deși off-roadurile se desfăşoară întotdeauna într-o atmosferă prietenoasă, de data aceasta, probabil, "frăția de c

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749