DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP


Cinci cele mai bune anvelope de vară din anul 2019 pentru vehicule de teren de la experții Master LUX

29.05.2019

Cinci cele mai bune anvelope de vară din anul 2019 pentru vehicule de teren de la experții Master LUX

Experții Master LUX au selectat cele mai interesante oferte din noutățile anului 2019 de pe piața anvelopelor pentru mașini de teren. Modelul Lassa Competus H / P pentru vehicule de teren are un caracter "urban" clasic: cele mai bune performanțe de aderență la drum și un șofat liniștit și confortabil pe asfalt. În plus, acestea au un design sportiv al benzii de rulare și asigură o mai bună aderență pe suprafațe rutiere umede și uscate. Lassa Competus H / L - anvelope de vară pentru autoturisme și vehicule de teren cu caracteristici echilibrate, pentru șofat dinamic atât în condiții urbane, cât și în condiții off-road. Desenul benzii de rulare a anvelopei, care constă din blocuri mari, garantează o bună manevrabilitate off-road a mașinii. Colțurile ascuțite ale lamelelor asigură o mai bună aderență pe suprafața drumului, iar canalele longitudinale asigură stabilitate în timpul deplasării. Lassa Competus A / T - anvelopă pentru utilizare în orice sezon în condiții dificile de drum, pentru camioane ușoare și vehicule de teren. Abrevierea "A / T" înseamnă "orice suprafață". Anvelopele Lassa Competus

Topul celor cinci anvelope de vară ale anului 2019 pentru urbe  de la experții Master LUX

08.05.2019

Topul celor cinci anvelope de vară ale anului 2019 pentru urbe de la experții Master LUX

Experții Master LUX au făcut o selecţie de top a cinci modele noi de anvelope după raportul excelent preț / performanță. Trei dintre modele intră în segmentul de preţ mediu, două - în premium. Modelul Lassa Greenways  a fost lansat în 2018. El este o alegere excelentă pentru cei care apreciază confortul, şofatul domol şi liniștit.  În plus, Lassa Greenways garantează siguranță, performanță maximă și economie.  Dezvoltatorii au creat anvelope ecologice, conforme tuturor exigenţelor stabilite directivele UE. Modelul Lassa Driveways este destinat amatorilor de senzaţii tari.  Aceste cauciucuri sunt perfect echilibrate, ceea ce oferă un avantaj la intrarea în curbă. Anvelopele oferă o aderență excelentă, rezistență la uzură prematură și rezistență redusă la rulare. Amestecul inovator din cauciuc al anvelopei Lassa Driveways a permis să fie redusă greutatea pneului. În plus, Lassa Driveways a înregistrat performanţe la capitolul scăderea nivelului de vibrații și sporirea nivelului de confort. Tigar UItra   High Performance – o noutate a mărcii subsidiare

Master Lux prezintă noul model de anvelope Lassa Competus H/P2 pentru SUV

05.04.2019

Master Lux prezintă noul model de anvelope Lassa Competus H/P2 pentru SUV

Lassa a lansat un nou model de anvelope de vară pentru vehicule cu practicabilitate sporită (SUV). Modelul Lassa Competus H/P2 a fost prezentat pentru prima dată la expoziții anul trecut, în același timp cu anvelopele Multiways и Snoways 4. Noua anvelopă poartă denumirea Lassa Competus H/P2 și a înlocuit modelul anterior - anvelopele de vară Lassa Competus H/P. În noul model, inginerii Brisa Bridgestone Sabanci au îmbunătățit cu 75% manevrabilitatea automobilului pe suprafețe alunecoase și au mărit cu 50 la sută performanţele anvelopei la frânare. Toate acestea au fost realizate fără a afecta calităţile de aderare a anvelopelor de vară Lassa Competus H/P 2 la un drum uscat. În plus, inginerii companiei au realizat o creștere semnificativă a eficienței consumului de combustibil al autovehiculului la utilizarea acestor anvelope. TÜV SÜD, o companie de experți, a efectuat o testare comparativă a anvelopelor Lassa Competus H/P2 cu pneuri de vară americane, italiene și sud-coreene de aceeași dimensiune. Rezultatele testului confirmă faptul că Lassa este semnificativ superioară tuturor concurenților s

Master Lux - partenerul Campionatului National de Off Road 2019

28.03.2019

Master Lux - partenerul Campionatului National de Off Road 2019

Doriți să încercați capacitățile off-road ale SUV-ului Dumneavoastră în condiții extreme, dar nu știu unde și cum? Atunci ar trebui cu siguranță să luați parte la Campionatul Național al Moldovei de off-road! Etapă 1 a campionatului 2019 a avut loc 23-24 marție, la Cojușna. Evenimentul așa și s-a numit "Campionatul Național de OFF ROAD 2019, Etapa 1, Cojușna». Partenerul al Cupei Naționale a devenit cunoscuta marcă comercială moldovenească Master Lux. În ce privește lupta pentru victorie, aceasta a fost mai aprigă decât oricând! Este îmbucurător și faptul că cu fiecare nouă campionatului național de off-road rândurile participanților se lărgesc - la etapa 1 au participat mai mult de 50 de vehicule off-road. Echipa Master LUX cu automobilul Suzuki Vitara 4x4 a ocupat locul 5 în cursa de orientare exactă și locul 4 în trial. Vitara a fost pilotată de Maxim Plugaru (master centrului de deservire Muncești al Master Lux), si navigatorul Ruslan Harisov.

Managerii Master Lux s-au familiarizat cu avantajele celei mai noi tehnologii Goodyear

19.02.2019

Managerii Master Lux s-au familiarizat cu avantajele celei mai noi tehnologii Goodyear

La 14 februarie 2019, reprezentanții Goodyear au organizat un seminar la Chișinău pentru comercianții cu amănuntul şi reprezentanții regionali ai Master LUX și Agropiese despre avantajele globale ale anvelopelor Goodyear. Instructorii Goodyear au vorbit despre cele mai recente tehnologii folosite de cel mai mare producător de anvelope din lume. Sarcina principală a trainingului este de a instrui managerii să selecteze anvelopele, pe baza nevoilor clientului și a caracteristicilor funcționale ale anvelopei, astfel încât cele mai recente tehnologii Goodyear să-și dezvăluie toate avantajele la maxim. În 2019, Goodyear oferă următoarele modele noi pentru autoturisme: Eagle F1 Asymmetric 5 Eagle F1 Super Sport Eagle F1 Super Sport R Eagle F1 Super Sport RS Rețeaua centrelor de anvelope Master LUX este distribuitorul oficial al brandurilor de anvelope Goodyear și Dunlop în Moldova. Reprezentanții regionali Goodyear au menţionat rezultatele excelente ale Master LUX. La reuniunea anuală internațională a dealerilor Goodyear, care a avut loc în perioada 18-19 ianuarie la București, Master LUX a fost desemnat cel m

Anvelopele multisezon de la Master Lux - o soluție atractivă  pentru iernile moldovenești

07.02.2019

Anvelopele multisezon de la Master Lux - o soluție atractivă pentru iernile moldovenești

Iernile moldoveneşti se caracterizează printr-o climă blândă, cu variaţii mici de temperatură. O bună parte a iernii și, mai ales, în februarie, drumurile noastre nu sunt acoperite de zăpadă, ci mai degrabă seamănă cu revărsările de primăvară. De aceea anvelopele multisezon sunt, probabil, cea mai bună soluție pentru clima noastră în această perioadă a anului. Ele asigură aderenţa cu suprafața drumului în timpul unei eventuale ninsori și, în același timp, pot face faţă oricăror schimbări bruște de temperatură și sosirii neașteptate a primăverii. Rețeaua de centre de anvelope Master Lux oferă o gamă largă de anvelope multisezon de la cei mai buni producători mondiali. Cel mai bun brand de anvelope din lume, Michelin, oferă în Moldova modelul multisezon CrossClimate, iar corporația Lassa oferă cea mai recentă elaborare, anvelopele pentru toate anotimpurile Multiways. Michelin CrossClimate este o anvelopă multisezon pentru autoturisme potrivite în egală măsură pentru carosabilul din timpul iernii şi din timpul verii. Modelul este special conceput pentru ierni blânde, cum ar fi cele

 Master LUX – cel mai bun dealer al produselor Goodyear și Dunlop în Moldova al anului 2018

23.01.2019

Master LUX – cel mai bun dealer al produselor Goodyear și Dunlop în Moldova al anului 2018

În perioada 18-19 ianuarie a avut loc o întrunirea internaţională anuală a dealerilor oficiali Goodyear și Dunlop, care reprezintă produsele companiei în țările lor. Goodyear este unul dintre cei mai vechi și cei mai mari producători de anvelope din lume. Mai mult de o sută de reprezentanți Goodyear din diferite țări au luat parte la reuniunea dealerilor. La adunarea distribuitorilor a fost făcut bilanţul activităţii pe parcursul anului ce s-a scurs, de asemenea au fost determinate planurile și pronosticurile pentru anul 2019. La întâlnire au participat reprezentanți ai companiei Master Lux, distribuitorul oficial al brandurilor de anvelope Goodyear și Dunlop în Moldova. Reprezentanţii corporaţiei Goodyear au remarcat rezultate excelente ale Master Lux. Compania noastră a fost declarată drept cel mai bun distribuitor de anvelope de autoturisme Goodyear și Dunlop în Moldova. Master LUX este distribuitorul oficial a zeci de branduri vestite de cauciucuri în Republica Moldova. Datorită standardelor de comerţ și service introduse, companiei i s-a conferit în mod repetat titlul de cel mai bun dealer

Soluţie antigel pentru curăţarea parbrizului Eurol Screenwash Lemon: inofensivă pentru oameni şi automobil

11.01.2019

Soluţie antigel pentru curăţarea parbrizului Eurol Screenwash Lemon: inofensivă pentru oameni şi automobil

În reţeaua Master Lux este disponibilă o gamă largă de soluţii antigel pentru curăţarea parbrizului la un preţ accesibil. Printre cele mai bune produse de acest gen se remarcă Eurol Screenwash Lemon. Este o soluţie calitativă pentru spălarea parbrizului, rezistentă la frig (până la – 22oC), care asigură alunecarea ușoară, fără vibraţii, a ștergătoarelor pe sticlă, nu deteriorează cauciucul, vopselele și policarbonații. Soluţia Eurol Screenwash Lemon este fabricată pe bază de etanol. Ea nu conţine componente şi adaosuri de metanol, este inofensivă pentru sănătatea conducătorului auto şi pentru pasageri, fapt confirmat prin certificatul DEKRA (obţinut după certificare de mediu în Germania). Soluţia emană o aromă de lămâie, plăcută şi neobsedantă. Produsul Eurol Screenwash Lemon este disponibil în recipiente de 2 şi 5 litri. Master LUX este dealerul exclusiv al companiei Eurol în Moldova.

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749