DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP


Lassa Multiways-C: anvelope „robuste și modeste”, care prin capacitatea lor depășesc, cu siguranță, „concurentele” brandurilor arhicunoscute

26.05.2020

Lassa Multiways-C: anvelope „robuste și modeste”, care prin capacitatea lor depășesc, cu siguranță, „concurentele” brandurilor arhicunoscute

După cum știți, în segmentul anvelopelor comerciale este dificil să arunci praf în ochi prin lansarea unei publicități frumoase sau a unei benzi de rulare la modă. Rezistența la uzură, durabilitatea, capacitatea de transport reală și kilometrajul sunt parametrii care trebuie dovediți. Cererea din ce în ce mai mare de anvelope comerciale Lassa este cea mai bună dovadă că această anvelopă susţine examenul „cu brio”. Nu puneţi la îndoiala marca Lassa chiar dacă sună modest alături de branduri Premium, precum Michelin, Continental, Goodyear. Lassa Multiways-C este o anvelopă de toate anotimpurile pentru vehicule comerciale proiectată la Centrul Tehnologic Brisa Bridgestone, coproprietar al Lassa. Iar asta înseamnă că Multiways-C, noutatea anului 2019, include cele mai bune tehnologii japoneze. Anvelopele de toate anotimpurile Lassa Multiways-C sunt, pe drept cuvânt, în măsură să concureze pentru titlul de cele mai bune. Sunt formidabile prin capacitățile de aderență atât pe suprafețe uscate, cât și pe cele umede. Aceste anvelope sunt capabile să ofere siguranță controlată la depla

Anvelope de vară Driveways - modelul pilot de la Lassa

19.05.2020

Anvelope de vară Driveways - modelul pilot de la Lassa

Master LUX prezintă anvelope Lassa Driveways pentru autoturisme. Aceasta, s-ar putea spune, este anvelopa-lider pentru deplasarea zi de zi de la Brisa Corporation, filiala turcă a concernului japonez Bridgestone. Ce o face atât de bună? Pentru început, vom menţiona că Lassa Driveways este o anvelopă asimetrică de vară. Banda de rulare asimetrică este întotdeauna un avantaj. Ea denotă un nivel mai avansat al tehnologiei. Fiecare zonă a benzii acţionează în mod specializat. Partea exterioară este responsabilă de manevrabilitatea pe o suprafață de drum uscată, partea interioară pentru cea umedă. Prin urmare, anvelopa Lassa Driveways vă oferă un control excelent pe drum în orice vreme. Ce altceva putem spune despre modelul Lassa Driveways? În primul rând, este remarcabilă prin compoziția tehnologică a materialului. Acesta este un compus din cauciuc de generație nouă. În al doilea rând, aceste anvelope funcţionează în regim fără zgomot. Anvelopele asimetrice sunt, în principiu, întotdeauna confortabile acustic. În al treilea rând, modelul Driveways are o rezistență r

Lassa Greenways prezinta tehnologiilor ecologice pentru autoturisme

12.05.2020

Lassa Greenways prezinta tehnologiilor ecologice pentru autoturisme

Master LUX prezintă anvelope de vară Lassa Greenways pentru autoturisme. Greenways este campionul tehnologiilor ecologice! Care sunt principalele avantaje, care disting o anvelopă de vară asimetrică Lassa Greenways de concurenți? Primul. Economia de combustibil și corespunderea anvelopelor tuturor directivelor de mediu. Anvelopele Lassa Greenways sunt recomandate de producătorii europeni de vehicule electrice și hibrizi, ca fiind cele mai potrivite pentru acest tip de mașină. Al doilea. Lassa Greenways garantează o durată de utilizare lungă. De foarte lungă durată. Aceste anvelope e mai probabil să se demodeze decât să se uzeze pe drumurile noastre. Lassa Greenways este lider la capitolul cele mai pozitive recenzii în segmentul automobiliștilor care au călătorit pe aceste anvelope mai mult de 25.000 de kilometri. În plus, Lassa Greenways oferă o stabilitate sigură a mașinii în toate modurile de mare viteză. Greenways este etalonul fiabilităţii! Lassa Greenways au o aderență sporită. Lassa Greenways literalmente se contopesc cu asfaltul. Acest lucru poate fi asigurat de prezenţa unui cauciuc de înaltă calitate, cu un

Michelin produce măști medicale pentru protejare în condiţii de pandemie

23.04.2020

Michelin produce măști medicale pentru protejare în condiţii de pandemie

Gigantul francez de anvelopelor Michelin este renumit pentru laboratoarele sale de cercetare, unde sute de oameni de știință și ingineri identifică zilnic noi soluții pentru dezvoltarea tehnologiilor viitorului. Cum va fi piața anvelopelor în următorii 3-5 ani se determină aici, la centrele și laboratoarele tehnologice Michelin. Astăzi, compania contribuie la lupta împotriva pandemiei COVID-19. Michelin a devenit unul dintre participanții la proiectul, în cadrul căruia, în Franța, a fost lansată în regim de urgenţă producția unui nou tip de măşti medicale. Măștile medicale Michelin au fost create de ingineri în doar două săptămâni. Sunt confecționate exclusiv din materiale filtrante și acoperă complet gura, nasul și bărbia persoanei. Deoarece filtrele pot fi înlocuite, măştile sunt prevăzute pentru utilizare pe termen lung. Pot fi îmbrăcate de mai mult de 100 de ori, datorită, în mare parte, filtrelor schimbabile. Până în prezent au fost deja fabricate 5 000 de măști-prototip. Principalul obiectiv stabilit de Michelin este să producă 1 000 000 de măști pe săptăm&a

În Master LUX din Bălți, a fost inaugurat standul de ajustare a unghiurilor de aliniere a roților 3D pentru vehiculele cu o bază extinsă

20.03.2020

În Master LUX din Bălți, a fost inaugurat standul de ajustare a unghiurilor de aliniere a roților 3D pentru vehiculele cu o bază extinsă

În centrul service din Bălți, a fost instalat un stand computerizat modern de ajustare a unghiurilor de aliniere a roților 3D. Este cel mai nou stand laser, produs de compania italiană Ravaglioli, cu o platformă extinsă, care permite diagnosticarea și întreținerea automobilelor și microbuzelor cu un ampatament extins. ÎCentrul de prestare a serviciilor auto Master LUX folosește doar echipamente profesionale moderne și oferă următoarele servicii: Schimbul de ulei și filtre Stand computerizat de ajustare a unghiurilor de aliniere a roților 3D Diagnosticarea și repararea șasiului Înlocuirea centurilor de distribuție a gazelor Verificarea și înlocuirea lichidului de frână Verificarea și înlocuirea lichidului de răcire Montarea anvelopelor - echilibrarea pneurilor autoturismelor Montarea anvelopelor - echilibrarea pneurilor camioanelor Reparația curentă a motorului Telefon: +373 799 078 79

Serviciul livrare Master LUX este maximal activat!

17.03.2020

Serviciul livrare Master LUX este maximal activat!

Stimați parteneri și cumpărători! Vă amintim că rețeaua centrelor de anvelope și stații de service Master LUX vă propune serviciul de livrare al mărfii. Telefon de contact: 022 81 92 43 În legătură cu situația de pandemie în țară, serviciul de livrare este maximal activat și securizat. De asemenea, vă îndemnăm să procurați și să comandați marfa online, accesînd pagina web: www.master-lux.md

Anvelopele Michelin CrossClimate sunt o opțiune excelentă pentru intersezonul moldovenesc!

28.02.2020

Anvelopele Michelin CrossClimate sunt o opțiune excelentă pentru intersezonul moldovenesc!

Iarnă curentă ne surprinde prin lipsa zăpezii în Moldova și temperaturile ambientale anormal de ridicate pentru luna februarie. Când în orele de zi afară e "plus", iar drumurile sunt, în mare parte, uscate, este mult mai eficient să folosești anvelope multisezon decât cele de iarnă. Însă ar trebui să fie anvelope de înaltă calitate pentru toate anotimpurile, care nu vor deveni rigide sub influența unor eventuale îngheţuri nocturne şi vor manifesta un comportament sigur pe orice suprafață a drumului, chiar și dimineața devreme. Anume aceste calități le posedă anvelopele Michelin CrossClimate pentru toate anotimpurile, care sunt comercializate în Moldova de dealerul oficial al mărcii franceze - rețeaua de centre de anvelope Master Lux. Michelin CrossClimate este o anvelopă unică pentru toate anotimpurile, certificată pentru utilizare în timpul iernii. Demonstrează performanțe excelente de frânare pe suprafețele de drum uscate și umede vara și are, în același timp, o frânare eficientă pe traseele înzăpezite. În special, pentru acest model de an

Uleiuri de motor Aminol – clasicul într-o versiune nouă

30.01.2020

Uleiuri de motor Aminol – clasicul într-o versiune nouă

Aminol - este un brand nou care a preluat cea mai bună experiență mondială în producerea de uleiuri de înaltă calitate. Această companie din Azerbaidjan produce uleiuri pentru motoare, industriale, hidraulice, de compresie și angrenaje, folosind tehnologii germane de fabricație și echipamente moderne italiene. Componentele de calitate utilizate în producția de uleiuri Aminol au proprietăți fizico-chimice excelente. La fabricarea uleiurilor, sunt folosiți aditivi ai producătorilor cunoscuți de ulei, precum Lubrizol, Chevron, Eni, BASF, care garantează durabilitatea și rezistența la coroziune. Așadar, uleiurile de motor Aminol protejează în mod fiabil motorul auto, chiar și în condiții dificile de funcționare. Uleiurile Aminol au certificate internaționale și sunt exportate în cincisprezece țări. Master LUX este dealerul Aminol exclusiv în Moldova.

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749