DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!


Master LUX - cel mai bun dealer Goodyear și Dunlop din Moldova în 2023

22.04.2024

Master LUX - cel mai bun dealer Goodyear și Dunlop din Moldova în 2023

În 2023, compania Master LUX (marca comercială a companiei Agropiese TGR Grup) a câștigat titlul de cel mai bun dealer Goodyear și Dunlop din Moldova în categoria „anvelope pentru autoturisme”.   Master LUX este principalul furnizor de anvelope din Moldova. Rețeaua noastră de centre de anvelope este orientată către satisfacerea nevoilor clienților, inovarea tehnică și îmbunătățirea gamei de produse și servicii. Compania își actualizează în mod constant gama de modele și dimensiuni de anvelope.   Acest succes este o dovadă a calității ridicate a serviciilor pentru clienți și a construirii vânzărilor de succes în țara noastră. Mulțumim clienților noștri pentru încredere și promitem să continuăm să oferim doar cele mai bune produse și servicii.

Anvelopele ECSTA HS52 au demonstrat proprietăți de rulare remarcabile.

16.04.2024

Anvelopele ECSTA HS52 au demonstrat proprietăți de rulare remarcabile.

Modelul sud-coreean de anvelope de vară Kumho ECSTA HS52 a intrat în top trei în urma recentului test de performanță al anvelopelor realizat de Clubul Automobilistic German (ADAC). Anvelopa de vară ECSTA HS52, concepută pentru drumurile și condițiile climatice europene, a ocupat locul trei în teste, după anvelopele Continental și Michelin. În test au fost comparate caracteristicile anvelopelor de vară (dimensiunea 215/55R17) de la 16 producători diferiți. Pe un automobil Volkswagen T-Roc, accentul principal în timpul testelor a fost pus pe siguranța conducătorului auto, care a inclus comportamentul pe drumuri umede și uscate, precum și echilibrul ecologic, care a acoperit distanța parcursă, rezistența la uzură, eficiența, nivelul de zgomot și ecologicitatea. Desenul protector al ECSTA HS52 are un model de blocuri, permițând anvelopei să mențină un nivel constant de aderență, iar blocurile rigide ale umărului au fost concepute pentru a îmbunătăți direcționarea și pentru a crește siguranța la conducere. Modelul ECSTA HS52 este deja disponibil pe rafturile centrelor de anvelope Master LUX - dealerul

REVOLuția Lassa: prezentăm modelul super-tehnologic Lassa Revola!

08.04.2024

REVOLuția Lassa: prezentăm modelul super-tehnologic Lassa Revola!

La începutul anului 2024, compania Lassa a prezentat inovația lor revoluționară - anvelopele de vară din segmentul confortului Lassa Revola. Etichetarea "Nextgen" ("Următoarea Generație") indică faptul că anvelopele utilizează numeroase tehnologii moderne, care în ansamblu au creat un produs de un nivel calitativ nou. Revola este primul model Lassa creat special pentru vehiculele electrice. Într-adevăr, Revola completează perfect vehiculele electrice și hibride, asigurând performanța și eficiența optimă pe fiecare kilometru de drum. Marcajul special de pe peretele lateral al anvelopelor EV-ready confirmă adaptarea Lassa Revola pentru vehiculele de acest tip. Cu toate acestea, ele se potrivesc și vehiculelor cu motoare cu ardere internă. Deoarece anvelopele Lassa Revola au demonstrat îmbunătățiri în aproape toți parametrii cheie. Revola oferă o aderență excelentă pe drumurile umede, confirmată de marcajul european "A". De asemenea, se remarcă prin distanța de frânare îmbunătățită pe suprafețe umede și uscate și confortul ridicat în timpul condusului. Dese

Master LUX a devenit dealer de baterii AKUMA în Moldova

04.04.2024

Master LUX a devenit dealer de baterii AKUMA în Moldova

Bateriile AKUMA sunt fabricate de FIAMM Energy Technology, de o companie multinațională angajată în producția și distribuția de baterii și acumulatori. FIAMM Energy Technology are numeroase birouri de vânzări și tehnice în Italia, Germania, Marea Britanie, Slovacia, Franța, Spania, Singapore, China etc. Bateriile AKUMA sunt un produs care oferă cel mai înalt nivel de fiabilitate, siguranță și confort. AKUMA oferă o pornire excelentă, o rezervă de energie suficientă pentru vehiculele moderne și o recuperare rapidă a energiei. Bateriile VORTEK și KOMFORT fără întreținere sunt fabricate folosind tehnologia clasică plumb-calciu, care reduce autodescărcarea atât în timpul depozitării, cât și în timpul inactivității pe termen lung a vehiculului. Seria VORTEK este cea mai modernă și avansată linie de baterii din punct de vedere tehnologic Bateriile VORTEK sunt certificate SPC (Safety Power). Sistemul de centralizare a gazelor a fost îmbunătățit pentru a finaliza condensarea particulelor de acid. Garnitura de etanșare din interiorul capacului protejează împotriva riscurilor. Ges

Lassa prezintă o nouă anvelopă  all season SUV – Lassa Competus A/T3

14.03.2024

Lassa prezintă o nouă anvelopă all season SUV – Lassa Competus A/T3

Lassa Competus A/T3 – anvelope universale pentru crossovere și SUV-uri. Noul model Lassa Competus A/T3 se remarcă prin combinația sa rară de versatilitate. Este pregătit atât pentru teste serioase pe teren deschis, cât și pentru conducere confortabilă și manevrabilă pe drumuri plane. Anvelopele sunt marcate AT (All Terrain), ceea ce înseamnă că pot fi folosite pe toate tipurile de suprafețe.   Modelul are o benză de rulare masivă cu pereți laterali întăriți. Pereții laterali Lassa Competus sunt întăriți evident atât vizual, cât și structural. Sunt proiectate pentru a face față impacturilor secundare severe în cele mai extreme condiții. Compusul de cauciuc a fost, de asemenea, îmbunătățit, făcând modelul și mai rezistent la uzură și la impact.   De asemenea, Competus A/T3 s-a dovedit a fi o anvelopă care se descurcă eficient pe suprafețele umede, datorită nivelurilor ridicate de aderență și drenajului eficient. Banda de rulare masivă, pereții laterali puternici, construcția interioară stabilă și un compus de cauciuc de înaltă calitate fac din

Lassa prezintă inovația: anvelopele comerciale Lassa Transway 3

01.02.2024

Lassa prezintă inovația: anvelopele comerciale Lassa Transway 3

Pe 24 ianuarie, corporația Brisa a prezentat noutatea pe piață - anvelopele de vară pentru vehicule ușoare sub denumirea de Lassa Transway 3. Modelul de a treia generație din seria Transway a suferit mai multe modificări importante, care au îmbunătățit calitățile sale de rulare în comparație cu versiunea anterioară. Principalele inovații vizează îmbunătățirea caracteristicilor și calităților de rulare în condiții dificile de drum.  Noul design al profilului a fost dezvoltat având în vedere necesitatea asigurării unui nivel înalt de siguranță în condiții de ploaie, viraje bruște și pe drumuri proaste. Lassa Transway 3 au acum o structură internă consolidată, ceea ce le face mai rezistente la impacturile puternice și la perforații. Extinderea profilului a încetinit uzura și a îmbunătățit manevrabilitatea.  Compoziția amestecului a fost de asemenea îmbunătățită. Noul amestec de cauciuc reduce distanța de frânare pe suprafețe uscate și asigură o aderență precisa pe suprafețe umede, sporind nivelul de siguranță. În același timp, aceste anvelo

Reducere de 5% la cumpărăturile online!

17.01.2024

Reducere de 5% la cumpărăturile online!

Stimați clienți, acum puteți beneficia de un avantaj suplimentar. Acum, la achizitionarea online, se aplică o reducere specială de 5%. Prin cumpărături online se înțeleg toate comenzile plasate de clienți în mod independent prin coșul de cumpărături, indiferent de metoda de plată aleasă. Campania este deschisă tuturor clienților, inclusiv persoanelor fizice și juridice. Promoția se aplică la anvelope, piese de schimb și componente, instrumente, baterii și uleiuri, cu excepția produselor din aceste categorii care participă la alte promoții. Această reducere nu se cumulează cu alte oferte promoționale.   

Anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 au demonstrat cele mai bune rezultate în testul realizat de Tyre Reviews

06.12.2023

Anvelopele Michelin Pilot Alpin 5 au demonstrat cele mai bune rezultate în testul realizat de Tyre Reviews

Experții de la popularul canal american Tyre Reviews au efectuat o serie de teste la începutul sezonului de iarnă pe drumuri acoperite cu zăpadă, umede și uscate. Aceștia au comparat diferite tipuri de anvelope de iarnă pentru mașini, desfășurând mai multe teste pentru a determina cel mai bun model. În total, au fost evaluate 11 seturi de anvelope: • Bridgestone Blizzak LM005;  • Leao Winter Defender UHP;  • Continental WinterContact TS870P;  • Falken EUROWINTER HS02 PRO;  • Giti GitiWinterW2;  • Goodyear Ultragrip Performance 3;  • Hankook Winter I*Cept Evo 3;  • Kumho Wintercraft WP52;  • Michelin Pilot Alpin 5;  • Pirelli Cinturato Winter 2;  • Vredestein Wintrac Pro.  Ca mașină de test, a fost aleasă o limuzină BMW Seria 3, cu o manevrabilitate excelentă, dar care necesită o aderență maximă în sezonul de iarnă.  Prima probă a constat într-o călătorie pe zăpadă, în timpul căreia experții au evaluat manevrabilitatea mașinii cu fiecare set de anvelope, timpul de accelerare și de

FAQ
Achita cu Visa Achita cu Visa Electron Achita cu MasterCard Achita cu Maestro Site securizat pentru achitari online
0 Sună
comandă online - (022) 81 92 43 068-333-749 Botanica - (022) 81 92 47 Petricani - (022) 81 92 46