DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP!!! 11.10.2018

AEROPORTUL «BĂLȚI-LEADOVENI», UN SFERT DE MILĂ – ZBOR NORMAL!

În ultima duminică a lunii septembrie, aeroportul «Bălți - Leadoveni», uitat de avioane și oameni, a primit o a doua suflare. Fiind pătruns de vuietul motoarelor, acesta strălucea în culori sclipitoare, răsunând cu vocile a mii de oameni. Motivul acestei renașteri temporare a fost finalul 2018 de Drag-Racing, care a adunat piloți experimentați din mai multe țări și un număr mare de suporteri.

Stop! Se pare, că primul paragraf provoacă mai multe semne de întrebare decât oferă răspunsuri? Ei bine, acestă problemă poate fi soluționată. Așa deci, «Unde?», «Ce?», «Pentru ce?» și, cel mai important, «Cum a avut loc aceasta?». Vă vom răspunde pe rând la toate întrebările.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Unde?»
AEROPORT

În Moldova există un asemenea loc, unde se pot filma, probabil, filme despre civilizația umană dispărută …

Aeroportul «Bălți-Leadoveni» - reprezenta, odinioară, porțile aeriene prospere ale capitalei de nord a MSSR. Pista de decolare-aterizare (PAM) a acestui centru de transport a fost proiectată pentru așa avioane moderne, în acei ani, cum ar fi, Tu-154 și Il-76. Lungimea de 2,15 kilometri, lățimea de 42 metri și, plăci de beton puternice montate între ele, oare toate astea par a fi o glumă? Până la destrămarea Uniunii Sovietice, zeci de curse de pasageri se efectuau zilnic din acest port aerian către așa destinații, cum ar fi Moscova, Soci, Simferopol, Kiev. În plus, mai multe An-2 mici comunicau fără întrerupere cu Chișinăul, jucând rolul de "microbuze aeriene" petrecând, practic, tot atât timp ca însăși zborul, pentru decolare și aterizare.

Astăzi …

O clădire mică a terminalului este închisă cu lacăt. Pe teritoriul aeroportului nu se vede nici o aeronavă. Turnul de control privește, cu greu lumea, prin jaluzelele voalate aproape de pervazul geamurilor. Marcajele pe căile de rulare a avioanelor și pe direcțiile destinate trecerii autovehiculelor speciale sunt încă de culoare diferită, dar deja de mult timp cu vopseaua decojită și crăpată. Tufișurile dense de măslin și măceș sălbatic înțepând cu spinii, înconjoară perimetrul gardului din toate părțile și deja au ascuns bazele catargelor de lumina reflectoarelor si chiar cabinele de pilotaj ale serviciilor meteorologice.

Cu toate acestea …

Kilometri întregi de peluze, care protejează pista din ambele părți, sunt îngrijite și arată aidoma ultimei linii de apărare umană de forțele naturii, care se îndreaptă spre umanitate. Și pista în sine este, fără îndoială, păstrată și încă menține o suprafață perfect plată, factorul, care a și determinat alegerea locului pentru organizarea concursului de Drag Racing.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Ce?»
DRAG RACING

Drag-racing, care se traduce din limba engleză ca «curse» - este unul din tipurile curselor de mașini la viteză. Istoricul Drag Racing-ului are aproape o sută de ani. Începând cu anii '20 ai secolului trecut, în Statele Unite, amatorii de motociclete puternice și "Hot Rod" se întreceau între ei pe un traseu cu o lungime de ¼ mile care a fost așternut de-a lungul fundului lacului uscat Mojave, din California. Puțin mai târziu, când autoritățile federale au transferat fostul lac la Ministerul Apărării transformându-l într-o zonă închisă a bazelor Forțelor Aeriene ale SUA, Drag Racer-ii au fost forțați să caute sau să echipeze alte piste pentru automobilele lor.

După cel de-al Doilea Război Mondial în America și Europa a rămas un număr mare de aerodromuri militare nerevendicate, pistele cărora au fost ocupate de proprietarii de Hot Rod și Drag Racing, primind recunoașterea internațională și statutul de sport oficial.

Regulile concursului sunt destul de simple: la semnalul semaforului două automobile încep și se deplasează în paralel, tind să meargă la o distanță de ¼ milă (402 metri) cu accelerație maximă în cel mai scurt timp posibil.

Apropo, distanța de un sfert de milă este considerată a fi ideală pentru acest tip de curse, deoarece poate fi privită în întregime, iar spectatorul, care se află la start, vede perfect întreaga pistă și chiar linia de sosire.

În plus, există o percepție că, după sfertul de milă menționat, cursa se transformă din competițiile auto în competiția piloților. Deși acest lucru nu este adevărat. Dibăcia pilotului este unul dintre cei mai importanți factori, care devine determinant de la primii metri ai traseului și din primele secunde.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«La ce bun?»
SENTIMENTUL DE VICTORIE

Probabil, întrebarea «La ce bun?» în situația dată – nu este una, cu totul corectă. Mai corect ar fi să punem întrebarea «În numele cui?».

Depășirea rezistenței unor astfel de elemente precum pământul, apa și aerul - nu este suficient pentru om. El, din ce în ce mai des, încearcă să învingă curgerea ireversibilă a timpului, demonstrându-și atât lui, cât și celor din jur, că nici timpul nu are putere asupra lui, că el poate manevra mai rapid, reuși mai multe, finisa mai devreme.

Prin urmare, Drag-Racer-ii își reutilează automobilele sale, amplificând eficiența motoarelor, motoarele și chiar achiziționează dregster-uri, făcute la comandă individuală, dotate cu motoare de peste 8.000 de cai putere.

Pentru aceasta, ei cheltuie o cantitate enormă de bani și timp, depun tot efortul pentru a depăși barul la 9, 8, 7 secunde și viteza de 200, 300, 400 km/h.

Anume, pentru a încerca un sentiment minunat de victorie asupra timpului, la data de 30 septembrie, pe teritoriul aeroportului "Bălți-Leadoveni" au venit mai mult de 40 de piloți din Moldova, Ucraina și România.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

«Cum a fost?»
SUPER FINALA CAMPIONATULUI

Este destul de complicat să găsim răspunsul la ultima, sau, cum o numesc Drag Racer-ii întrebarea extremă. (Notă: cuvântul «ultima» nu se rostește de toți cei, implicați în curse. De exemplu, expresia "începem ultima cursă" nu este doar o formă proastă, ci o expresie care poate cauza neplăceri).

Deci, de ce este dificil să răspundem la această întrebare? Este pur și simplu, aproape imposibil să descrii în cuvinte ceea ce trebuie să vezi cu ochii proprii.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Spectatorii

Aparent, de aceleași considerente au fost ghidați și suporterii campionatului, care au venit nu doar din Bălți, ci și din raioanele vecine. Ne-a bucurat faptul, că la locurile de parcare, situate în apropierea traseului, erau parcate numeroase mașini cu numere de înmatriculare din orașul Chișinău. Locuitorii capitalei au demonstrat, că călătoria dus-întors de 300 de kilometri merită a fi parcursă pentru prezența la această competiție de neuitat. În total s-au adunat peste 3 mii (!) de oameni. Aplauzele furtunoase și țipetele de încurajare ale suporterilor, uneori aproape înghițeau vuietul motoarelor. Mulți oameni au venit la această competiție cu copiii. Zâmbetele copiilor, strigătele de uimire și ochii strălucind de fericire au devenit o adevărată înfrumusețare a evenimentului sportiv. Surprinzător a fost și faptul, că, timp de mai multe ore de cursă, numărul spectatorilor la barierele de protecție nu s-a redus, ci, dimpotrivă, a crescut.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Automobile

Varietatea de branduri și modele de dragster te orbea. Aici au fost prezente automobile, ce pot fi întâlnite deseori pe traseele țării, cum ar fi Volkswagen, Audi, Skoda, Subaru, cât și modele mai rare, precum Porsche și Lotus, și, desigur, un număr mare de automobile de model Honda si BMW, ale căror motoare, de parcă sunt destinate pentru amplificarea eficienței motorului și o varietate de ajustări.

Apropo, motoarele în general, sunt, un subiect aparte. Atmosferice și turbo, cu volumul de la 2 până la 5 litri, cu o capacitate de câteva sute la o mie de cai putere. Au fost, printre altele, și câteva automobile cu motor diesel, de la care, un simplu trecător nu se așteaptă la indicatori de viteză speciali, considerându-i ca fiind asemenea unui tractor - unul puternic, dar mai lent. Însă când aceste automobile zburau de-a lungul gardurilor, cu turbinele vuietoare, spectatorii ridicat involuntar ochii spre cer, așteptând să vadă un avion care face o aterizare de urgență, pe acest aeroport uitat.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Organizarea evenimentului

Organizatorii evenimentului au prevăzut și au gândit totul până la cele mai mici detalii. Pe teritoriul destinat spectatorilor, erau amenajate cafenele de vară cu corturi și băuturi, la fel erau grătare, pe care se preparau frigărui și mititei. S-a ținut cont și de alte facilități necesare. O astfel de infrastructură ramificată, desigur, nu era la aeroport, chiar și în timpurile de prosperitate scurtă a acestuia.

Dar cel mai important factor este securitatea. Echipajele de poliție și angajații serviciului de securitate al curselor – mareșalii, urmăreau vigilent ca nimeni să nu traverseze liniile care separă traseul de restul lumii. Mareșalii verificau, înainte de start, dacă piloții nu au uitat să-și pună centurile de siguranță și căștile. În imediata vecinătate a ¼ de milă, erau prezente mașinile de asistență tehnică, un echipaj de pompieri și o ambulanță. Partea tehnică asigurată în cadrul Drag Racing-ului impresiona prin excepționalitatea sa. La distanță au fost instalate cinci linii de senzori, cu ajutorul cărora a fost determinată viteza și timpul cu o precizie de miime(!)de secundă. Și asta, în afară de camerele video convenționale, imaginea de final și așa mai departe.

În general, totul a fost făcut la cel mai înalt nivel. Nu e de mirare că un partener general de curse a devenit rețeaua de centre de service auto și centrele de anvelope MASTER LUX, reprezentând astfel de mărci de renume mondial precum anvelopele Lassa, bateriile Baren și uleiurile de motor Rheinol.

Apropo, unii dregsteri au fost echipați cu anvelope Lassa. Și piloții au vorbit despre acest brand cu admirație, folosind termeni precum "aderență", "stabilitate", etc. Se pare, că acest brand a meritat să fie inclus în denumirea Super Finalei: DRAG RACING LASSA SUPER CUP.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Curse de pregătire și calificare

Încă înainte de începerea curselor la etapa de antrenament, piloții și-au demonstrat aptitudinile, iar mașinile și-au arătat puterea. Cirede întregi de cai, ascunse sub capotele dragster-ilor, făceau plăcile de beton ale pistei să se cutremure, iar fumul de la arderea de la viteză a anvelopelor acoperea traseul, focurile de la țevile de eșapament îmbinându-se într-o canonadă. Viteza de 200 km/h a fost înregistrată încă de la primele minute ale antrenamentelor. Bariera de 10 secunde de trecere a sfertului de milă a fost depășită în rundele de calificare.

Dar cel mai important lucru care i-a impresionat pe toți cei prezenți a fost abilitatea piloților, care, pilotau automobilele lor, păreau să dobândească abilități supraomenești. De exemplu, indicii de reacție la semafor ajungeau la 0,040-0,030 (!) secunde. Pentru această fracțiune dintr-o clipă, o persoană normală nu are nici măcar destul timp să clipească, iar pilotul a pornit deja și zboară pe pistă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Super finala și premierea participanților la cursă

În timpul curselor, atmosfera tensionantă și-a atins apogeul. Publicul saluta cu aplauze fiecare "hot-rod " care părăsea zona de încălzire. Creierul refuza să creadă cele auzite: viteza de ieșire – 250-260 km/h, timpul de reacție la semafor – 0,030-0,020 secunde, depășite barierele de viteză în– 9,7; 9,6; 9,5 secunde…

Adevărat este, că au avut loc și începuturi false – cauzate de emoții, iar telemetria inexorabilă nu a iertat greșelile nici a unei miimi de secundă.

Au avut loc și probleme tehnice (defecțiuni ale automobilelor). Tehnica ceda în fața sarcinii: săreau centurile motorului, cutiile de viteze ieșeau din funcțiune, coșurile de ambreiaj se defectau. Dar oamenii au învins stresul enorm, adesea la zece – douăzeci de minute după defecțiune, automobilul se întoarcea pe pistă, restaurat de mâinile calificate ale tehnicienilor și piloților, mulți dintre care au ocupat locuri pe piedestalul de onoare.

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Iată și numele câștigătorilor:

Categoria STREET

STREET 1

  1. LOC - № 20 Baranov Eugen
  2. LOC – № 22 Macovei Ilie
  3. LOC – № 13 Orlov Vladimir

STREET 2

  1. LOC – № 10 Moșneaga Maxim
  2. LOC – № 29 Belischii Alexandr
  3. LOC – № 16 Besedin Maxim

STREET 3

  1. LOC – № 33 Netedu Denis
  2. LOC – № 9 Coposov Vadim
  3. LOC – № 3 Caireac Alexandr

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Categoria PRO

Clasa RWD

  1. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  2. LOC – № 46 Garbuz Maxim
  3. LOC – № 44 Macovei Maxim

Clasa АWD

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 3 Caireac Alexandr
  3. LOC – № 11 Boaghe Alexandr

Clasa N/A

  1. LOC – № 16 Besedin Maxim
  2. LOC – № 44 Macovei Maxim
  3. LOC – № 5 Climișin Petru

Clasa UNLIMITED

  1. LOC – № 900 Dron Evghenii
  2. LOC – № 28 Zincenco Serghei
  3. LOC – № 33 Netedu Denis

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

Toți câștigătorii au primit premii de la partenerii de curse și sponsori. Câteva trofee au plecat în Ucraina și România, dar majoritatea trofeelor au rămas în Republica Moldova, piloții noștri fiind cei mai buni. Un trofeu, câștigat de pilotul local, spre marea bucurie a spectatorilor, a rămas în orașul Bălți. Dar adevăratul premiu pentru toți participanții, desigur, le-a constituit aplauzele furtunoase și publicul încântat.

Și organizatorii super-finalei cursei de asemenea au fost decernați cu premii. Oaspeții din țările vecine au vorbit călduros despre țara noastră, despre oamenii noștri și însăși campionatul, cu promisiunea de a reveni în Moldova anul următor. Deci, vom avea încă ocazia să ne întâlnim la acele 402 metri de viteză extraordinară. Și această oportunitate nu trebuie neglijată. Mai repetăm o dată: este aproape imposibil să descriem ceea, ce merită de văzut pe viu.

Succese! Și ne vedem la sfertul de milă!

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP

DRAG RACING LASSA SUPER CUP


Lassa Wintus 2 - o anvelopă pregătită pentru orice sarcină!

10.11.2020

Lassa Wintus 2 - o anvelopă pregătită pentru orice sarcină!

Lassa Wintus 2 este o anvelopă de iarnă pentru microbuze și camioane de capacitate mică. În cataloagele Lassa ea e reprezentată ca un partener de afaceri de încredere. Conform datelor vânzărilor, această anvelopă, într-adevăr, corespunde acestei poziţii. Cumpărătorii acestui model de anvelope au apreciat, în primul rând, durabilitatea și capacitatea de a lucra stabil la suprasarcină. Mai mult, acest lucru se referă chiar și la acele cazuri când șoferul unei furgon sau al unui microbuz de capacitate mică călătorește încărcat „la limită”. Nu orice anvelopă comercială face faţă unei astfel de sarcini! Wintus 2 garantează o tracțiune excelentă pe drumurile înghețate și înzăpezite, precum și pe asfaltul umed. Flancurile consolidate ale anvelopelor de iarnă Lassa contribuie la o bună rezistență la deteriorarea mecanică și la o durată de exploatare lungă. Această constatare este valabilă chiar și în condiții dificile de funcționare! Compoziția și proprietățile compusului de cauciuc Wintus 2, cu includerea de siliciu, garantează performanța maximă a modelulu

Master LUX prezintă Lassa Iceways 2

30.10.2020

Master LUX prezintă Lassa Iceways 2

Rețeaua centrelor de anvelope Master LUX prezintă anvelopa de iarnă pentru autoturisme Lassa Iceways 2. Acest model este conceput pentru utilizare în condiții de iarnă aspre,  inclusiv polei, zăpadă afânată și bătătorită. Designul benzii de rulare tip „Lassa" a anvelopei crește capacitatea de trecere pe zăpadă adâncă, îmbunătățește aderența anvelopei și capacitatea de a frâna rapid pe gheață. Zona de contact a Iceways 2, mai mare comparativ cu modelul anterior, asigură o distribuție mai uniformă a sarcinii. Drept urmare, această anvelopă are un kilometraj crescut și o reacţie stabilă la uzură.                                                 Numărul majorat de crestături de margine a crescut stabilitatea acestei anvelope pe suprafețe înghețate și alunecoase. Compusul modern din cauciuc Lassa Iceways 2 oferă anvelopei aderență maximă. Așadar, anvel

Brandul de anvelope Viatti își sărbătorește prima aniversare  

16.10.2020

Brandul de anvelope Viatti își sărbătorește prima aniversare  

                În septembrie 2020, brandul Viatti a sărbătorit a 10-a aniversare. Anume atunci, la început de toamnă, prima anvelopă cu această marcă a părăsit linia de asamblare a uzinei din Nijhnekamsk (Rusia).   În primii ani de producție, gama de anvelope Viatti a inclus doar trei modele: V-130 de vară (Viatti Strada Asimmetrico), o anvelopă off-road de vară V-237 (Viatti Bosco) și singura anvelopă de iarnă la acea vreme V-521 (Viatti Brina)    În prezent, sub brandul Viatti, sunt produse simultan 9 modele de anvelope: modele de iarnă și de vară, anvelope cramponate și fără crampoane, cu diametrul de la 13 până la 19 inci.   Anul trecut, anvelopa de vară Viatti V-130 s-a clasat pe locul al treilea printre cele mai populare anvelope de vară (potrivit unui sondaj realizat de utilizatorii Yandex.Market).   Statisticile magazinului online Kama Tyres arată că brandul Viatti a devenit liderul vânzărilor la categoria anvelope. Pentru Viatti au optat 62% dintre utilizatorii Kama Tyres.   Anvelopele Viatti sunt binecunoscute în peste

Lassa îi urează lui Andrei Vrabii recuperare și victorii viitoare!

08.10.2020

Lassa îi urează lui Andrei Vrabii recuperare și victorii viitoare!

La 3 octombrie, sportivul nostru Andrei Vrabii şi-a apărat titlul de campion al României la triatlon la Mamaia H3RO. Sportivii au intrat pe distanțele tradiționale de triatlon din categoria „elitelor”: alergare 21 km, 90 km ciclism și 1,9 km înot. Andrei fusese deja învingător la această categorie și, potrivit multor observatori sportivi, era unul dintre favoriții cursei.   Andrei conştientiza că sportivii români erau dornici să-i smulgă victoria în țara lor și, prin urmare, a decis la modul serios, să nu cedeze întâietatea. Și, în același timp, spera să-și îmbunătățească propriul rezultat. Din păcate, pe pistă a trebuit să lupte nu cu rivalii, ci cu durerea. S-au intensificat brusc durerile unei traume mai vechi. Durerea era atât de puternică încât s-a pus problema părăsirii cursei. Andrei a decis să lupte până la capăt. Din păcate, rezultatul e aşa cum este.      Oricum ar fi, în continuare urmează dezvoltarea unei strategii de antrenament și cucerirea de noi înălțimi. Lassa, care l-a susținut pe Andr

Lassa sporeşte producția de anvelope de iarnă Snoways 4

22.09.2020

Lassa sporeşte producția de anvelope de iarnă Snoways 4

Potrivit experților, „în condiții de zăpadă și asfalt umed, Lassa Snoways 4 prin caracteristicile sale depășește predecesorul, modelul Lassa Snoways 3, precum și 99% din concurenții din segmentul său de preț”. În sezonul de iarnă 2020/2021, Lassa Snoways 4 este disponibil în Moldova în 11 dimensiuni standard, pentru roți de la 14 la 18 inci (R14-R18).   Concepute pentru temperaturi joase și zăpadă mai adâncă, cauciucurile de iarnă Lassa Snoways 4 trebuie încălţate  din momentul când observaţi că scoateţi „aburi” pe gură. Şi, corespunzător, ar trebui să scoateți anvelopele de iarnă atunci când dimineaţa, aerul expirat nu mai abureşte.   Modelul Lassa Snoways 4 este conceput pentru conducătorii auto care doresc ca roţile maşinilor lor să înregistreze o aderență maximă pe zăpadă și gheață, fără inconvenientul utilizării anvelopelor de iarnă cu crampoane.   Aceste anvelope au un compus din cauciuc inovator, un design direcțional al benzii de rulare, care îmbunătățește semnificativ manevrabilitatea în condiții de drum

Master LUX prezinta Michelin Pilot Sport 4

13.08.2020

Master LUX prezinta Michelin Pilot Sport 4

Rețeaua centrelor de anvelope Master LUX prezintă Michelin Pilot Sport 4 - o anvelopă de vară, clasa ultrapremium de mare viteză. Anvelopa are un desen de rulare asimetric și este concepută pentru mașini performante și mașini sport. Anvelopa Pilot Sport 4 oferă mașinii o manevrabilitate extrem de bună și o aderență excelentă.    Modelul este dotat cu o construcție hibridă din nylon și fibre de aramidă, pentru a asigura o reacţie extra-precisă la modificările poziţiei volanului. Anvelopele Michelin Pilot Sport 4 se adaptează rapid la toate condițiile. În același timp, plasturele de contact al anvelopei cu drumul rămâne stabil, chiar dacă sarcinile sunt de lungă. Compusul unic de cauciuc și canelurile adânci garantează o aderenţă excepțională a anvelopei la suprafața drumului și o scurgere instantanee a apei pentru a preveni acvaplanarea în condiții de ploaie, inclusiv viraje. Michelin Pilot Sport 4 deține în mod constant poziția de lider în toate ratingurile, obţinând în mod constant calificativul „Recomandat în mod special”. Cumpărătorii de anvel

Michelin lansează producția industrială a anvelopelor cu senzori termici Connect

24.07.2020

Michelin lansează producția industrială a anvelopelor cu senzori termici Connect

Cu doi ani în urmă, la expoziția de la Köln, inginerii Michelin au demonstrat cea mai recentă tehnologie Connect, pentru care au obţinut premiul „Inovația Anului”. Anvelopele cu această funcție transmit șoferului informații despre starea anvelopelor în timp real. Acum această tehnologie a intrat în faza de producție industrială. Prima mașină sport care va fi echipată cu pneuri Michelin Pilot Sport Cup 2 CONNECT va fi mașina de curse BMW M2 produsă în serie. Anvelopa sport Pilot Sport Cup 2 CONNECT are acum un conector pentru senzorul special Track Connect, care monitorizează temperatura cauciucului - cel mai important indicator al anvelopei la viteze mari. Anvelopele CONNECT Michelin Pilot Sport Cup 2 CONNECT sunt potrivite pentru toate tipurile de mașini de înaltă performanță și mașini sport, care dezvoltă o putere de la 200 la 750 CP și pot fi utilizate atât pe o pistă de curse dedicată, cât și pe piste publice în proporție de 80/20. Michelin Pilot Sport Cup 2 poate fi considerată, pe bună dreptate, anvelopa inteligentă nr. 1, pe care producătorul auto (în speţă, BMW)

Master LUX prezintă o gamă largă de baterii de acumulatoare Forse de la 55 până 225 amperi oră

03.07.2020

Master LUX prezintă o gamă largă de baterii de acumulatoare Forse de la 55 până 225 amperi oră

Bateria de acumulatoare Forse este produsă de concernul ucrainean ISTA. Forse este o linie premium din seria de modele ISTA. Pentru producerea bateriilor de acumulatoare  Forse se folosesc doar materiale de înaltă rezistență și cele mai noi tehnologii ale uzinei. După cum afirmă însuşi producătorul, Forse este concepută special pentru amatorii de baterii puternice și de încredere. Această baterie este cea mai potrivită pentru autoturisme și camioane cu o mulțime de echipamente electrice. Scaune încălzite, navigator, muzică,  faruri, iluminare suplimentară - Forse rezistă cu ușurință la orice sarcini. Rețeaua Master LUX oferă o gamă largă de baterii de acumulatoare Forse - de la 55 la 225 amperi oră. Orice versiune Forse, spre deosebire de concurenți, are un curent de intrare crescut. Care sunt avantajele bateriilor de acumulatoare Forse faţă de concurenți? Curentul de intrare este mai mare Carcasa bateriei e mai durabilă Bateria poate rezista la temperaturi cuprinse între minus 50 și plus 100 de grade Autodescărcarea bateriei Forse este minimă Consumă mai puţină apă

FAQ
Achită cu Visa Achită cu Visa Electron Achită cu MasterCard Achită cu Maestro Site securizat pentru achitări online
0 Sună
Petricani - (022) 81 92 46 Botanica - (022) 81 92 47 online comandă - (022) 81 92 43 068-333-749