Lassa au fost declarate oficial anvelopele numărul unu în Moldova! În orice caz, această marcă a devansat astfel de concurenți eminenți, cum ar fi Michelin, Continental și alţi titani mondiali în ceea ce privește popularitatea printre interogările de căutare din țara noastră. Aceste date au fost prezentate de cunoscutul portal de internet englez Tyrepress (https://www.tyrepress.com/2019/10/michelin-most-searched-tyre-brand-on-google-in-europe/) pe baza studiului anual rezulteo - un service specializat, care determină popularitatea mărcilor de anvelope în Europa (un produs al celei mai mari agenții de marketing internațional Lizeo).
Analiza interogărilor de căutare în cel mai mare motor de căutare Google este unul dintre cele mai obiective moduri de a determina popularitatea unei mărci. În Europa, Google este liderul incontestabil în rândul motoarelor de căutare, iar credibilitatea rezulteo în mediul expert nu lasă nici o îndoială cu privire la fiabilitatea metodologiei și a concluziilor făcute.
În general, Michelin, Continental este pe poziţii de lider în Europa. Nokian este numărul unu în Finlanda, iar marca coreeană de anvelope Kumho este numărul unu în Suedia. Lassa deţine întâietatea în două țări europene - Moldova și Serbia.
Faptul că Lassa a fost inclusă în lista celor mai puternice mărci de anvelope în Europa este, în primul rând, meritul producătorului. În fiecare an, Sabanci Group (Grupul Sabanci), care dezvoltă şi promovează marca Lassa, introduce cele mai noi tehnologii de producție și marketing și a construit recent cea mai modernă întreprindere de anvelope din Turcia. Cu toate acestea, ne atribuim o parte din merit nouă - dealerul Lassa exclusiv din Moldova. La urma urmei, noi suntem cei care informăm automobiliștii moldoveni despre calitatea excelentă a anvelopelor Lassa.